Ми у Facebook
23.11.2010, 10:27

Реклама "Іммуналу" та "АЦЦ" дезінформувала громадян

Антимонопольний комітет України оштрафував на 50 тис. грн компанію "Sandoz Pharmaceuticals d.d." (Республіка Словенія) за розповсюдження неправдивої реклами лікарського засобу "КларитроСандоз XL", що вводило громадян в оману.
Як встановив Комітет, у рекламній листівці "КларитроСандоз XL" йшлося про те, що тільки цей препарат містить у своєму складі антибіотик-макролід кларитоміцин, тоді як така діюча речовина є складовою 62 зареєстрованих в Україні лікарських засобів.
Крім того, Комітет зобов’язав фармацевтичну компанію припинити поширення неповних та неточних відомостей в рекламі ліків "КларитроСАНДОЗ", "Персен", "Іммунал" та "АЦЦ".

Так, "КларитроСАНДОЗ" рекламувався як препарат з "найбільш збалансованим спектром антибактеріальної дії, відсутністю взаємодії з їжею, швидким протизапальним ефектом" тощо. Однак ці властивості належать антибіотику кларитоміцину, що також є у складі інших лікарських засобів.

Препарати "Персен" та "Іммунал" компанія позиціонувала у рекламі як безпечні для застосуванні дорослими та дітьми, хоча ліки містять низку застережень і викликають побічні дії. Наприклад, "Персен" у капсулах протипоказаний дітям до 12 років, засіб у таблетках діти від 3 до 12 років можуть приймати тільки під наглядом лікаря. "Іммунал" в таблетках заборонено вживати дітям до 4 років, а у краплях – дітям до 6 років.

У рекламі лікарського засобу "АЦЦ" поширювалося твердження: "Для швидкого лікування кашлю у дорослих і дітей". Насправді ж, препарат є мукалтичним засобом та вживається для полегшення розрідження мокротиння.

Компанія "Sandoz Pharmaceuticals d.d." погодилася з висновками Комітету, зобов’язалася припинити поширення подібної реклами та сплатити штраф до державного бюджету. Вилучення залишків рекламної продукції компанія має здійснити до кінця цього року.

"Напередодні зимового періоду та почастішання випадків загострення різних захворювань Антимонопольний комітет закликає громадян бути вкрай уважними під час вибору засобів для лікування. Адже не яскрава обгортка та вражаюча реклама медикаментів має вирішальне значення для одужання, а їхні лікувальні властивості, прописані в інструкціях, з якими треба ознайомлюватися обов’язково. Слід пам’ятати, що наше здоров’я, передусім, в наших руках", – зазначив з цього приводу Заступник Голови Комітету Рафаель Кузьмін.

Про це повідомляє прес-служба Антимонопольного комітету.





На правах реклами