01.12.2010, 19:30
Підприємці можуть скаржитися у громадські приймальні на ринках Рівненщини
Звернення підприємців, які здійснюють господарську діяльність на території ринків щодо неправомірних дій контролюючих органів, стали передумовою для створення громадських приймалень не тільки на Рівненщині, а й на всій території України.
З метою швидкого та якісного реагування на звернення представників малого бізнесу щодо порушення їхніх прав та корупційних діянь відносно них з боку чиновників, керівництво Міністерства внутрішніх справ України 29 листопада прийняло рішення про створення на ринках спеціальних громадських приймалень.
На сьогодні на території Рівненської області діє 71 ринок. Станом на 1 грудня 2010 року на ринках області створено 36 громадських приймалень, на яких забезпечено одночасне чергування працівників Державної служби по боротьбі з економічною злочинністю, дільничних інспекторів міліції. Все це задля того, аби якомога результативніше сприяти вирішенню проблем заявників.
У реальній роботі вищезазначених інституцій переконались сьогодні і представники місцевих засобів масових інформацій, завітавши із "перевіркою" на центральний продовольчий ринок Рівного.
Громадські приймальні облаштовані здебільшого на опорних пунктах охорони порядку. У перший день офіційної роботи приймальні на території рівненського продринку чергові працівники міліції зафіксували п’ять звернень громадян. Четверо із них звернулись із питань реалізації неякісної продукції, а один – з приводу крадіжки.
– Громадська приймальна створена насамперед для громадян – покупців, продавців та підприємців, які працюють на ринку. Звертаються до нас із різноманітними проблемами, – прокоментував старший дільничний інспектор міліції Рівненського МВ Ігор Дзядига. – Найактуальніша на сьогодні для покупців проблема — зимове взуття. Люди скаржаться на те, що вони купують товар, ціна його не відповідає якості. У таких випадках ми встановлюємо особу, дані підприємця та передаємо матеріали в управління захисту прав споживачів для подальшого притягнення винних до відповідальності.
А от реальний випадок, який трапився на продовольчому ринку, розповів рівнянин Володимир:
– Я йшов по вулиці Шевченка у Рівному. Хотів купити продуктів додому. По базару йшов напідпитку чоловік та нецензурно лаявся. Я зробив йому зауваження, а він кинувся на мене з кулаками. Схопив мене за горло так, що я не міг вирватись. Слава Богу, що у мене був номер телефону дільничного інспектора міліції. Міліціонери швидко прибули на місце пригоди та вжили всі необхідні заходи.
Втім основне завдання громадських приймалень — забезпечити оптимальні умови для роботи представникам малого бізнесу, аби їхні права були захищені в усіх питаннях.
Вікторія ІВАШИНЮТА, ВЗГ УМВС України в Рівненській області.
На сьогодні на території Рівненської області діє 71 ринок. Станом на 1 грудня 2010 року на ринках області створено 36 громадських приймалень, на яких забезпечено одночасне чергування працівників Державної служби по боротьбі з економічною злочинністю, дільничних інспекторів міліції. Все це задля того, аби якомога результативніше сприяти вирішенню проблем заявників.
У реальній роботі вищезазначених інституцій переконались сьогодні і представники місцевих засобів масових інформацій, завітавши із "перевіркою" на центральний продовольчий ринок Рівного.
Громадські приймальні облаштовані здебільшого на опорних пунктах охорони порядку. У перший день офіційної роботи приймальні на території рівненського продринку чергові працівники міліції зафіксували п’ять звернень громадян. Четверо із них звернулись із питань реалізації неякісної продукції, а один – з приводу крадіжки.
– Громадська приймальна створена насамперед для громадян – покупців, продавців та підприємців, які працюють на ринку. Звертаються до нас із різноманітними проблемами, – прокоментував старший дільничний інспектор міліції Рівненського МВ Ігор Дзядига. – Найактуальніша на сьогодні для покупців проблема — зимове взуття. Люди скаржаться на те, що вони купують товар, ціна його не відповідає якості. У таких випадках ми встановлюємо особу, дані підприємця та передаємо матеріали в управління захисту прав споживачів для подальшого притягнення винних до відповідальності.
А от реальний випадок, який трапився на продовольчому ринку, розповів рівнянин Володимир:
– Я йшов по вулиці Шевченка у Рівному. Хотів купити продуктів додому. По базару йшов напідпитку чоловік та нецензурно лаявся. Я зробив йому зауваження, а він кинувся на мене з кулаками. Схопив мене за горло так, що я не міг вирватись. Слава Богу, що у мене був номер телефону дільничного інспектора міліції. Міліціонери швидко прибули на місце пригоди та вжили всі необхідні заходи.
Втім основне завдання громадських приймалень — забезпечити оптимальні умови для роботи представникам малого бізнесу, аби їхні права були захищені в усіх питаннях.
Вікторія ІВАШИНЮТА, ВЗГ УМВС України в Рівненській області.
Категорія: Новини > Споживач
Автор: Коментарів: 2Переглядів: 2040Інші статті рубрики:
Сімейний сніданок: рецепт корисних оладок з вівсянки
Спробуйте приготувати оладки з вівсянки. Такий сніданок не лише смачний, а й корисний.
переглядів: 1271
Передбачення на день: дізнайтесь, що вас чекає сьогодні
Дізнайтеся своє персональне передбачення на 15 грудня.
переглядів: 96
Що святкують 15 грудня: прикмети, іменинники та заборони
Сьогодні, 15 грудня, День працівників суду в Україні. Віряни вшановують пам'ять святого преподобного Павла.
переглядів: 146
Укрзалізниця змінила графік поїздів з Донеччини на Волинь
Укрзалізниця внесла зміни до графіку руху поїздів, щоб забезпечити більш зручне пересадкове сполучення між Донеччиною та західним регіоном України.
переглядів: 214
Ліки від холоду: 8 рецептів глінтвейну
Зігріваючі напої на коньяку, пиво, чай і кава, з ківі, яблуками і апельсинами. Пропонуємо рецепти смачного глінтвейну!
переглядів: 12166