Ми у Facebook
15.12.2010, 14:19

Українцям придумали нові ліки: білборди "Сиди вдома!"

Поки медики рапортують про кількість хворих на грип та ГРВІ в Україні, творці соціальної реклами придумують свої способи боротьби з недугами.
Про це повідомяє bagnet.org

Напередодні масової захворюваності на грип, на вулицях країни з'явилися білборди і сіті-лайти: "Прості речі рятують життя". Зокрема, українців закликають сидіти вдома, коли захворів, а також тримати 2-метрову дистанцію з потенційними носіями інфекцій.

Разом з тим, українці, особливо інтернет-користувачі, неоднозначно відреагували на такий соціальний посил розробників:

"Мені так хочеться дописати: люди, які придумали цю рекламу, відведуть твоїх дітей у школу і заберуть звідти, куплять все необхідне в магазині, сходять замість тебе на роботу, а якщо через тривалу відсутність з роботи звільнять — знайдуть ще кращу", — написав у себе в Facebook один з інтернет-користувачів.

Як розповіла "Багнет" керівник програмних інформаційних проектів ЮНІСЕФ Анна Суходольська, рекламна кампанія буде складатися з двох частин. Наступну частину українці побачать після Нового року.

"Якою вона буде далі — не скажу. Потім самі побачите. З чуток, про нашу рекламу тільки позитивні відгуки в соціальних мережах, чому ми дуже раді. Білборди будуть висіти до кінця зими", — сказала Ганна.

За словами Суходольської, в ЮНІСЕФ поки не визначали, який ефект принесла реклама — зроблять це пізніше.

У свою чергу психолог, академік НАН України Віталій Бочелюк розповів "Багнет", що люди можуть реагувати на таку рекламу абсолютно по-різному:

"Думаю, що люди по-різному будуть реагувати на неї, але в цілому позитивно. Яскраво вираженого негативу в ній немає і примусу до чого-небудь теж", — сказав він.

Як уже повідомляв "Багнет", цього року очікується госпіталізація приблизно 1% усіх хворих на грип та ГРВІ.





На правах реклами