19.01.2011, 10:13
Незабаром ціна на бензин може зрости до 11 гривень
Бензин уже здорожчав у зв‘язку зі зростанням акцизу. Нині чекає новий стрибок цін. Причина – імовірне запровадження антидемпінгового мита на імпортоване пальне.
Про це у Міненерговугілля попросили керівники українських нафтопереробних заводів. Мовляв, імпортери заполонили Україну, а нафтопереробники ледве животіють. Тож, щойно мито запровадять, їхні обсяги зростуть у кілька разів.
Експерти кажуть, страждатимуть не тільки прості водії. Нафтопереробники запевняють: їхні заводи зазнають мільярдних збитків. Та й узагалі можуть зупинитися. В усьому звинувачують імпортерів. Тому і попросили посадовців обкласти тих митом – 130 євро за тонну. Але божаться - на роздрібну ціну це не вплине.
Павло Овчаренко, голова правління ПАТ “Укртатнафта”: “Это пошлина антидемпинговая тире заградительная, что она подразумевает - потребитель не должен почувствовать на себе, в качестве ценообразования”.
Міненерговугілля нафтопереробників пошкодувало. Кажуть, заводи рятують тисячі робочих місць. І повертають українському паливу місце лідера на українському ринку. У якості вітчизняного бензину упевнені.
Костянтин Бородін, директор департаменту Міненерговугілля України: “На наших НПЗ знизиться собівартість продукції, підприємство отримає додаткові ресурси для модернізації та для експорту з наших територій”.
Модернізація НПЗ з кишені українців – так запровадження мита називають нафтотрейдери. Кажуть, це ніщо інше, як лобіювання інтересів нафтопереробників. Щойно мито запровадять, мережеві АЗС будуть змушені підняти ціни щонайменше до 11 гривень за літр 95-го.
Віталій Антонов, президент ПАО “Концерн Галнафтогаз”: “Оно станет супер премиум, то что должно быть просто доступным. То, что будут доступно простому евпропейцу по адекватной цене, у нас станет супер премиум”.
Високі ціни – не найстрашніше. Зростання вартості потягне за собою появу на ринку ще більшої кількості неякісного пального.
Сергій Куюн, експерт із паливних питань: “Чем больше налоги, чем выше цена, тем больше желающих продать топливную подделку на рынке, если цена будет 1 евро, то в Украине расконсервируют даже скважины, заброшенные 20 лет назад, потому что такая цена покроет все риски и взятки”.
Ходитимуть українці пішки чи за скільки їздитимуть - достеменно стане відомо тільки після завершення антидемпінгового розслідування. Воно й вирішить долю мита.
За матеріалами: Репортер
Експерти кажуть, страждатимуть не тільки прості водії. Нафтопереробники запевняють: їхні заводи зазнають мільярдних збитків. Та й узагалі можуть зупинитися. В усьому звинувачують імпортерів. Тому і попросили посадовців обкласти тих митом – 130 євро за тонну. Але божаться - на роздрібну ціну це не вплине.
Павло Овчаренко, голова правління ПАТ “Укртатнафта”: “Это пошлина антидемпинговая тире заградительная, что она подразумевает - потребитель не должен почувствовать на себе, в качестве ценообразования”.
Міненерговугілля нафтопереробників пошкодувало. Кажуть, заводи рятують тисячі робочих місць. І повертають українському паливу місце лідера на українському ринку. У якості вітчизняного бензину упевнені.
Костянтин Бородін, директор департаменту Міненерговугілля України: “На наших НПЗ знизиться собівартість продукції, підприємство отримає додаткові ресурси для модернізації та для експорту з наших територій”.
Модернізація НПЗ з кишені українців – так запровадження мита називають нафтотрейдери. Кажуть, це ніщо інше, як лобіювання інтересів нафтопереробників. Щойно мито запровадять, мережеві АЗС будуть змушені підняти ціни щонайменше до 11 гривень за літр 95-го.
Віталій Антонов, президент ПАО “Концерн Галнафтогаз”: “Оно станет супер премиум, то что должно быть просто доступным. То, что будут доступно простому евпропейцу по адекватной цене, у нас станет супер премиум”.
Високі ціни – не найстрашніше. Зростання вартості потягне за собою появу на ринку ще більшої кількості неякісного пального.
Сергій Куюн, експерт із паливних питань: “Чем больше налоги, чем выше цена, тем больше желающих продать топливную подделку на рынке, если цена будет 1 евро, то в Украине расконсервируют даже скважины, заброшенные 20 лет назад, потому что такая цена покроет все риски и взятки”.
Ходитимуть українці пішки чи за скільки їздитимуть - достеменно стане відомо тільки після завершення антидемпінгового розслідування. Воно й вирішить долю мита.
За матеріалами: Репортер
Категорія: Новини > Споживач
Автор: Коментарів: 9Переглядів: 3256Інші статті рубрики:
Сімейний сніданок: рецепт корисних оладок з вівсянки
Спробуйте приготувати оладки з вівсянки. Такий сніданок не лише смачний, а й корисний.
переглядів: 1280
Передбачення на день: дізнайтесь, що вас чекає сьогодні
Дізнайтеся своє персональне передбачення на 15 грудня.
переглядів: 105
Що святкують 15 грудня: прикмети, іменинники та заборони
Сьогодні, 15 грудня, День працівників суду в Україні. Віряни вшановують пам'ять святого преподобного Павла.
переглядів: 158
Укрзалізниця змінила графік поїздів з Донеччини на Волинь
Укрзалізниця внесла зміни до графіку руху поїздів, щоб забезпечити більш зручне пересадкове сполучення між Донеччиною та західним регіоном України.
переглядів: 221
Ліки від холоду: 8 рецептів глінтвейну
Зігріваючі напої на коньяку, пиво, чай і кава, з ківі, яблуками і апельсинами. Пропонуємо рецепти смачного глінтвейну!
переглядів: 12171