Ми у Facebook
19.08.2011, 11:18

До КРУ в Рівненській області громадяни звертаються через фінансові порушення на підприємствах

Протягом першого півріччя нинішнього року до контрольно-ревізійної служби області надійшло на розгляд 58 звернень громадян: 30 — письмових та 28 звернень, отриманих керівництвом КРУ під час особистого прийому громадян.
Про це повідомила на засіданні колегії КРУ в Рівненській області в.о. начальника відділу правової роботи КРУ в Рівненській області Оксана Середа. За її словами, проблеми, з якими звертаються люди, передусім стосуються оплати праці, фінансових порушень на підприємствах та організаціях, зловживань з боку посадових осіб навчальних закладів, відділів освіти, представників контролюючих органів тощо.

У встановлені законодавством терміни майже всі звернення вже розглянуто. Зокрема, перевірено викладені у скаргах факти, надано відповідні роз’яснення та інформації, винних осіб притягнуто до відповідальності. Із п’яти звернень громадян з проханням провести контрольний захід, по трьох – призначено ревізії, одного заявника інформовано про включення до програми планової ревізії питань, порушених у зверненні та одне звернення перебуває на розгляді.

— Проблемним при розгляді звернень громадян є те, — продовжує Оксана Середа, — що громадяни неодноразово звертаються до КРУ в Рівненській області з питань порушень підприємствами, установами і організаціями фінансово-бюджетної дисципліни. Аби перевірити такі факти, у більшості випадків необхідно провести ревізію і якщо така ревізія не передбачена планом роботи, то інспектування необхідно провести у позаплановому порядку. Однак Законом України “Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” не передбачено звертатись до суду для надання дозволу на проведення позапланової ревізії у разі необхідності перевірки фактів, викладених у зверненнях громадян. Це ускладнює оперативність вирішення питань.

Загалом, роботі зі зверненнями громадян контрольно-ревізійною службою в області приділяється особлива увага. Керівництвом КРУ запроваджено виїзні прийоми громадян в районах та містах області, забезпечення функціонування телефонів довіри, гарячих ліній, у тому числі участь начальника КРУ та керівників районних КРВ в гарячих лініях, організованих обласною та районними державними адміністраціями.

Нагадуємо, телефон довіри КРУ в Рівненській області — 26-44-35. Також громадяни можуть скористатися особистим прийомом керівництва КРУ, які проводять прийом громадян в області з 14.00 до 18.00, а в п’ятницю з 14.00 до 16.45. У вівторок на прийомі начальник управління Святослав Каблак, у середу — перший заступник начальника управління Лариса Ковбасюк, у четвер — заступник Наталія Шевчук, а в п’ятницю — заступник начальника КРУ в Рівненській області Жанна Ковальська.

Аналогічні прийоми громадян проводять у районах області керівники КРВ.





На правах реклами