05.09.2011, 12:51
За ненадані послуги комунальників зобов'язали робити перерахунок
Відтепер постачальники послуг ЖКГ зобов'язані здійснювати перерахунок за ненадані, надані не в повному обсязі або неналежної якості житлово-комунальні послуги. Відповідний Закон України №3569-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку розрахунків за житлово-комунальні послуги" набув чинності 3 вересня 2011 року.
Як повідомляє "ЛІГАБізнесІнформ", документом зокрема внесено зміни до ст. 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", які передбачають, що комунальні послуги надаються споживачам безперебійно, за винятком часу перерв на:
1) проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем/виробником за графіком, узгодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з нормативними документами;
2) міжопалювальний період для систем опалення, рішення про початок та закінчення якого приймається виконавчими органами відповідних місцевих рад або місцевими державними адміністраціями, виходячи із кліматичних умов, згідно з правилами та іншим нормативним документам;
3) ліквідацію наслідків аварій або дії обставин непереборної сили.
У разі застосування перерви у наданні послуг виконавець/виробник зобов'язаний повідомити через ЗМІ про таку перерву споживача не пізніше ніж за 10 днів (за винятком перерви, яка виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили).
У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви у наданні відповідних послуг.
1) проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем/виробником за графіком, узгодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з нормативними документами;
2) міжопалювальний період для систем опалення, рішення про початок та закінчення якого приймається виконавчими органами відповідних місцевих рад або місцевими державними адміністраціями, виходячи із кліматичних умов, згідно з правилами та іншим нормативним документам;
3) ліквідацію наслідків аварій або дії обставин непереборної сили.
У разі застосування перерви у наданні послуг виконавець/виробник зобов'язаний повідомити через ЗМІ про таку перерву споживача не пізніше ніж за 10 днів (за винятком перерви, яка виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили).
У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви у наданні відповідних послуг.
Категорія: Новини > Споживач
Автор: Джерело: «ForUm»Переглядів: 2678комунальні послуги, комунальна галузь, житлово-комунальні тарифи
Інші статті рубрики:
На вихідних буде спекотно: Прогноз погоди на кінець березня
Сьогодні злива, а завтра тепло. В цю похмуру днину порадує прогноз синоптиків.
переглядів: 177
Астропрозноз на завтра: перші симптоми та чужі конфлікти
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 29 березня.
переглядів: 285
Скраб для голови в домашніх умовах: секрет, який зменшить жирність волосся
Хочете побороти зайву жирність волосся? Спробуйте приготувати домашній та бюджетний скраб для шкіри голови.
переглядів: 291
Готуємо солодку піцу з фруктами: діти будуть щасливі
Неймовірно смачний рецепт, який можна приготувати на дитяче день народження, або у звичайний день до чаю.
переглядів: 306
"Підвищення тарифів на світло поки не буде", - Міністр енергетики
Міністерство енергетики України наразі не розглядає питання про підвищення тарифів на електроенергію для населення.
переглядів: 302