Ми у Facebook
21.03.2012, 15:34

Як правильно проанонсувати свій захід у ЗМІ

Поширення прес-релізів в інтернеті стало новим інструментом в арсеналі інтернет-маркетологів і seo-фахівців, оскільки це - відмінний спосіб отримання зворотних посилань на просувний сайт. Тим не менш, вся ця стратегія базується на умові, що оглядачі та редактори ЗМІ отримають правильно підготовлений прес-реліз.
Добрий десяток опитаних журналістів, практично всі як один, вказали на типові помилки і назвали 5 головних правил складання хороших прес-релізів.

Надавайте редакції інформацію, а не рекламну нісенітницю. Це перша причина, по якій прес-релізи потрапляють у сміття. За визначенням, завдання прес-релізу - проінформувати представників преси про певну подію, тому не потрібно набивати його рекламними закликами і намагатися щось "продати". Використовуйте для продажів інший канал реклами!

Відповідайте на питання журналістики. Ви повинні надати редакції інформативний текст, з якого оглядачеві стануть зрозумілі всі відповіді на питання: хто, що, де, коли, чому і як. Чим більше підтверджених фактів у тексті, тим більший шанс, що журналіст зможе "розгорнути" вашу тему в зручному для нього форматі.

Дотримуйтеся стилю "перевернутої піраміди". Цю концепцію дуже просто зрозуміти, якщо розкласти факти за їх значимістю. Почніть з найважливішого, а менш значимі факти опустіть у самий низ новини, навіть якщо в хронологічному порядку вони йдуть першими.

Ось простий приклад, як події розкладаються в хронологічному порядку:

У понеділок 12 березня 2012 Рада директорів заводу "РіжМашЇш" звернулася до банку "Фінансова Стабільність" з проханням реструктуризувати заборгованість за кредитом. Банк пішов на поступки компанії, щоб врятувати її від дефолту ...

Тепер перевернемо піраміду:

Завод "РіжМашЇш" уникнув дефолту. Це стало можливим завдяки реструктуризації боргу банком "Фінансова Стабільність". Кредитор пішов на поступки після відповідного звернення Ради директорів компанії 12 березня 2012 ...

Хронологічна послідовність не завжди визначає важливість події. Тому важливі факти, які вигідно позиціонують той чи інший бізнес, варто піднімати вгору.

Надавайте історію, готову до публікації в стрічці новин прямо сьогодні. Насичуючи прес-реліз достовірними фактами і відповідаючи на поставлені питання, ви спрощуєте роботу журналіста. Якщо йому буде потрібно зробити кілька дзвінків, щоб уточнити факти, розміщення матеріалу в стрічці новин може затягнутися. Якщо раптом ваші факти здадуться розпливчастими, матеріал відправлять у смітник.

Надсилайте тільки актуальну інформацію. Працюючи в сегменті новин, редакцію не цікавлять події тижневої давності. Журналістів цікавлять тільки свіжі факти, щоб розповісти людям, що відбувається прямо зараз. Іншими словами, як би якісно не був складений прес-реліз, якщо він відображає застарілу інформацію - вона навряд чи когось зацікавить.

Звісно, усі ці правила не гарантують попадання вашого прес-релізу в стрічки ЗМІ, але відчутно підвищують шанси залишатися в контакті з представниками преси. Дотримуйтеся їх - і успіх не змусить себе чекати!

За матеріалами Редакторського порталу





На правах реклами