Ми у Facebook
17.08.2012, 09:12

Рівненські податківці відповіли на актуальні питання про оподаткування

Пропонуємо вашій увазі відповіді на актуальні запитання про податки.
- В якому звітному періоді збільшуються витрати за послуги зв’язку, якщо рахунки за послуги надходять у місяці наступному за місяцем користування такими послугами (або навпаки, оплата здійснюється наперед)?

- Витрати на оплату послуг зв’язку (пошта, телеграф, телефон, телекс, телефакс, стільниковий зв’язок та інші подібні витрати) враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування в тому звітному періоді, в якому вони були здійснені, за умови підтвердження таких витрат відповідними первинними документами. Якщо рахунки за послуги зв’язку надходять у місяці, наступному за місяцем користування такими послугами, то платник податку має збільшити витрати у звітному податковому періоді, в якому отримано рахунки за такі послуги. Якщо здійснюється попередня оплата за послуги зв’язку, до складу витрат платника податку звітного (податкового) періоду включається лише сума витрат, зазначена у рахунках, незалежно від наявності здійснення попередньої оплати.

- Які підтверджуючі документи має надати платник податку для врахування витрат на організацію та проведення прийомів, презентацій, свят, розваг та відпочинку, придбання та розповсюдження подарунків при визначенні оподатковуваного прибутку?

- Якщо організація прийомів, презентацій і свят за замовленням та за рахунок інших осіб не є основною господарською діяльністю платника податку, витрати на здійснення таких заходів не враховуються у складі витрат при визначенні оподатковуваного прибутку.
Якщо організація прийомів, презентацій і свят за замовленням та за рахунок інших осіб є основною господарською діяльністю платника податку, то витрати на їх проведення можуть включатись до складу витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за умови наявності належним чином оформлених первинних документів, а саме: наказом про проведення такого заходу, кошторисом витрат, накладними на відпуск продукції, товарів зі складу, звітом про проведений захід тощо.

- Чи включаються до складу адміністративних витрат витрати на відрядження засновника підприємства або голови та членів правління, наглядової ради, голови ревізійної комісії акціонерного товариства?


- Витрати на відрядження голови та членів правління, наглядової ради, а також голови ревізійної комісії акціонерного товариства можуть бути враховані у складі витрат при обчисленні податку на прибуток. Витрати на відрядження засновника товариства будуть враховуватись у складі витрат у разі, якщо засновник товариства перебуває з товариством у трудових відносинах або є головою чи членом виконавчого органу.

- Чи має право постачальник відкоригувати податкові зобов’язання з ПДВ у разі списання дебіторської заборгованості за поставленими товарами/послугами, якщо термін позовної давності минув, але оплату за товари/послуги ними так і не було отримано та процедура досудового врегулювання сумнівної дебіторської заборгованості проведена не була?

- Враховуючи те, що покупцем не були повернуті продавцю раніше поставлені товари/послуги та протягом терміну позовної давності не відбулося оплати за такі товари/послуги, то, незалежно від того чи було проведено процедуру досудового врегулювання сумнівної дебіторської заборгованості, чи ні, продавець не має законодавчих підстав на коригування суми податкових зобов’язань з податку на додану вартість при списанні дебіторської заборгованості.

- Чи може фізична особа, яка не є приватним підприємцем, безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису для подання декларації про майновий стан та доходи?

- Так, фізична особа, яка не є приватним підприємцем, може безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису.
Документи, які необхідно надати для отримання посиленого сертифікату ключа фізичною особою:
- заповнена та підписана заява-приєднання до Договору ЕЦП;
- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

Довідки щодо отримання посиленого сертифікату ключа можна отримати за телефоном представництва Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДПС у Рівненській області 692-627.
    
- За яким номером телефону  можливо звернутися, щоб повідомити про труднощі, які виникли під час спілкування з податківцями?   

- З метою боротьби з негативними тенденціями, що стоять на заваді розвитку підприємництва та з метою подолання прояві протиправних і корупційних дій з боку податківців ДПС України запроваджено новий проект – сервіс "Пульс податкової”.  

Сервіс дає можливість ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність та усунути труднощі у спілкуванні із посадовими особами. Номер сервісу "Пульс податкової" (044) 284-00-07.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПІ у м.Рівному





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ