Ми у Facebook
20.12.2012, 08:08

Рекламу пива заборонять, щоб просунути горілку?

Верховна Рада VII скликання скасує рекламу пива на телебаченні найближчим часом. Про це в кулуарах парламенту заявив автор відповідного законопроекту Андрій Шевченко. Пивовари переконані, що це робиться в інтересах виробників горілки.
— Це дуже важливий закон, у шостому скликанні парламенту ми, на жаль, не змогли просунутися далі першого читання. Але дуже сподіваюся, що в цьому скликанні ми поставимо крапку в цьому питанні. Згідно з регламентом, цей документ автоматично перейшов у наступне скликання, — сказав народний депутат Андрій Шевченко, пише focus.ua.

На думку депутата, цей закон може бути прийнятий депутатами, незважаючи на існуючі розбіжності. Законотворці переконують, що цей закон зменшить споживання пива молоддю.

Щоправда, самі пивовари вбачають у цьому законі намагання перерозподілити ринок.

— Тут одразу кілька цікавих моментів. Людина споживає певну кількість алкоголю, в різному вигляді: чи то пиво, чи горілка, чи інші алкогольні напої. В Україні в останні роки склалось перевиробництво горілки. Раніше її більше експортували до Росії, але зараз на цьому ринку важко українським виробникам. Тому шукаються інші ринки збуту. Найлегше знайти їх всередині України, — переконаний генеральний директор ПАТ "Рівень" Мар'ян Года. — Цей закон не єдиний, там цілий ряд законів, які стосуються пива. На сьогодні в Україні припадає десь у середньому споживання 60 літрів пива на людину. В Європі — трохи більше 120 літрів. І ще цікаві цифри співвідношення споживання важкого алкоголю і пива: в Україні це приблизно 25 відсотків пива, 70 — горілки і решта — інші види. В Європі — це співвідношення дзеркальне: більше споживається пива. На мій погляд, цей закон, та інші подібні до нього, мають на меті відібрати частину "пивного" ринку для алкоголю дешевого і середнього класу.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ