Ми у Facebook
29.01.2013, 13:20

Рівняни пересядуть на тролейбуси-гібриди. Але коли - не відомо [+Відео]

Можливо, на вулицях Рівного їздитимуть подібні екобуси

Міський голова планує закупити дуотролейбуси. Ці транспортні засоби є гібридами автобуса і тролейбуса. Вони обладнані двома повноцінними двигунами: внутрішнього згоряння та електричним.
Однак, коли чудо-тролейбуси з'являться на вулицях Рівного - невідомо. Транспортний засіб хоч і набагато економніший, однак недешевий.

Дуотролейбус має замкнути кінці Рівного. Про це задумується мер. Аби закупити дуотролейбуси, він спершу вів перемовини з Луцьким "Богданом". Однак, безуспішно. Пізніше вдалось домовитись із Львівським автобусним заводом. Той погодився виготовити для Рівного такий транспортний засіб. Втім, коли він з'явиться на вулицях Рівного - невідомо. Та й буде це лише за умови, якщо окрім нього місто придбає ще два звичайних тролейбуси. Така закупівля обійдеться міському бюджету у 6 мільйонів гривень. Диво-транспорту у місті ще немає, однак маршрути, за якими він їздитиме, якщо все ж таки з'явиться, вже визначені.

Чи доїдуть до Рівного тролейбуси-гібриди

Гроші на диво-транспорт у міста є. Але якщо придбати дуотролейбуси не вдасться - запустять великогабаритні автобуси, які могли б перевозити пільговиків, - говорить Володимир Хомко.

Куди зникли іспанські автобуси, які їздили за маршрутом №1 у Рівному?

Втім, перша спроба минулоріч запустити вулицями барселонські автобуси - виявилася невдалою. Перевізники з Рівного пішли, бо грошей за перевезення пільгових категорій держава не відшкодувала. Нині ця сфера недофінансовується на третину.



У Рівному — найстаріші тролейбуси в Україні

Без запровадження адресної допомоги на проїзд пільговикам, так як у Росії, ладу у функціонуванні міського громадського транспорту не буде - переконаний мер. В Україні ж ще у 2011 році Кабмін схвалив концепцію державної програми розвитку автотранспорту до 2015 року. Зокрема нею передбачено адресну виплату коштів громадянам, які користуються правом на пільговий проїзд. Відтак, перевізники не мають залежати від державних субвенцій за безкоштовне перевезення пільговиків. Однак, перехід до принципу адресності донині так і не відбувся.





На правах реклами