Ефективний та сучасний маркетинг: нові правила
Що рекомендує нам класичний маркетинговий підхід:
По-перше, створіть продукт, який адресований якомога більшій кількості покупців.
По-друге, донесіть вашу пропозицію до максимального числа можливих клієнтів.
По-третє, створіть впізнаваний і "широкий" бренд, який може бути розширений за рахунок нових типів продуктів.
Ми не говоримо, що ця стратегія не працює. Вона працює і сьогодні, правда, більше для великих брендів з досить значним маркетинговим бюджетом. Але для малих компаній вона не настільки ефективна. Чому?
Вся справа в каналах донесення інформації до потенційних клієнтів. Сьогодні їх безліч. І це дозволяє чітко розділити потенційних клієнтів на вузькі групи. У кожної з цих груп споживачів свої особливості.
Тому повідомлення, яке ви доносите до кожної з цих груп споживачів, має бути індивідуальним. Якщо ж скористатися класичною моделлю з однією пропозицією охоплювати всю аудиторію, то віддачі буде мінімум.
І пам'ятайте, що сьогоднішній споживач вже втомився від великої кількості реклами. Так що все частіше ваші клієнти геть ігнорують "килимові рекламні бомбардування", які закликає проводити класичний маркетинг. Відповідно, сьогодні те, що у маркетингу працювало на вас ще 10 років тому, працює проти вас.
Нові правила маркетингу
Щоб адаптувати свою маркетингову політику до сучасних умов, скористайтеся новими правилами і підходами:
1. Створіть продукт, який адресований конкретній цільовій аудиторії, а не всім підряд.
2. Зробіть так, щоб ваш продукт справді вирішував нагальні проблеми ваших клієнтів і робив це добре.
3. Цілеспрямовано доносьте цінності пропозиції до своєї цільової аудиторії по вузькому каналу, а не розпорошуйте зусилля.
4. Створіть зв'язок між вами, вашими клієнтами і вашим продуктом. Як тільки це сталося, використовуйте клієнтів для поширення інформації про вашу пропозицію.
Як видно, в сучасних умовах потрібно дотримуватися дещо інших правил у маркетингу. І ті хто, хто ігнорує реальність, живучи в минулому, в остаточному підсумку програє і втратить багато грошей на неефективному маркетингу.

Чим відрізняється фторопласт від інших видів пластику

Фторопласт не використовують «просто так» — його обирають, коли інші матеріали не витримують умови експлуатації. Він дорогий у порівнянні з поліетиленом або поліамідом. Наприклад, якщо розглянути товари від ТОВ ПКФ Електропласт — постачальника кондукційних та електроізоляційних пластиків, фторопластові заголовки будуть приблизно у 2-3 рази дорожчі за інші. Але матеріал є незамінним там, де потрібно поєднання хімічної стійкості, термостабільності й мінімального тертя. Розгляньмо конкретні галузі та чому саме ПТФЕ.
переглядів: 201
На частині вулиць Рівного можливе ускладення рух

У Рівному тривають дорожні роботи: можливе ускладнення руху транспорту на деяких вулицях
переглядів: 425
Прогноз погоди на Рівненщині у вівторок, 7 травня

Синоптики прогнозують хмарну погоду, без істотних опадів.
переглядів: 363
Як урізноманітнити інтимне життя: поради для пари
Інтимне життя — одна з найважливіших частин будь-яких стосунків, і його значення важко переоцінити. Часом стосунки можуть потрапляти в рутину, коли звичка бере верх над емоціями, а близькість з партнером стає менш інтенсивною. Щоб уникнути монотонності, варто активно працювати над збереженням тепла та пристрасті в стосунках. Іноді навіть невеликі зміни можуть додати нового вогню та інтересу.
переглядів: 128
Як записатися на прийом до лікаря онлайн у Рівному

Пацієнти закладів охорони здоровʼя Рівненської міської ради мають можливість записуватися до лікарів онлайн!
переглядів: 484