Ефективний та сучасний маркетинг: нові правила
Що рекомендує нам класичний маркетинговий підхід:
По-перше, створіть продукт, який адресований якомога більшій кількості покупців.
По-друге, донесіть вашу пропозицію до максимального числа можливих клієнтів.
По-третє, створіть впізнаваний і "широкий" бренд, який може бути розширений за рахунок нових типів продуктів.
Ми не говоримо, що ця стратегія не працює. Вона працює і сьогодні, правда, більше для великих брендів з досить значним маркетинговим бюджетом. Але для малих компаній вона не настільки ефективна. Чому?
Вся справа в каналах донесення інформації до потенційних клієнтів. Сьогодні їх безліч. І це дозволяє чітко розділити потенційних клієнтів на вузькі групи. У кожної з цих груп споживачів свої особливості.
Тому повідомлення, яке ви доносите до кожної з цих груп споживачів, має бути індивідуальним. Якщо ж скористатися класичною моделлю з однією пропозицією охоплювати всю аудиторію, то віддачі буде мінімум.
І пам'ятайте, що сьогоднішній споживач вже втомився від великої кількості реклами. Так що все частіше ваші клієнти геть ігнорують "килимові рекламні бомбардування", які закликає проводити класичний маркетинг. Відповідно, сьогодні те, що у маркетингу працювало на вас ще 10 років тому, працює проти вас.
Нові правила маркетингу
Щоб адаптувати свою маркетингову політику до сучасних умов, скористайтеся новими правилами і підходами:
1. Створіть продукт, який адресований конкретній цільовій аудиторії, а не всім підряд.
2. Зробіть так, щоб ваш продукт справді вирішував нагальні проблеми ваших клієнтів і робив це добре.
3. Цілеспрямовано доносьте цінності пропозиції до своєї цільової аудиторії по вузькому каналу, а не розпорошуйте зусилля.
4. Створіть зв'язок між вами, вашими клієнтами і вашим продуктом. Як тільки це сталося, використовуйте клієнтів для поширення інформації про вашу пропозицію.
Як видно, в сучасних умовах потрібно дотримуватися дещо інших правил у маркетингу. І ті хто, хто ігнорує реальність, живучи в минулому, в остаточному підсумку програє і втратить багато грошей на неефективному маркетингу.

Як позбутися неприємного запаху з взуття в домашніх умовах?

Неприємний запах взуття може стати серйозною проблемою, особливо у теплу пору року або після тривалого носіння. Він виникає через природне потовиділення та накопичення бактерій, які створюють неприємний аромат.
переглядів: 138
Змінили персональні дані? Варто подбати про оновлення водійських документів

У Головному сервісному центрі МВС нагадують: автовласники, які змінили персональні дані, повинні оновити свідоцтво про реєстрацію свого транспортного засобу. Це необхідно зробити не пізніше 10 днів з дня отримання нового документа, що посвідчує особу.
переглядів: 215
Укрзалізниця повністю відновила онлайн-сервіси продажу квитків

"Укрзалізниця" оголосила про повне відновлення роботи своїх онлайн-сервісів після масштабного технічного оновлення.
переглядів: 399
Навіщо у тісто варто додати оцет: секрети досвідчених господинь

Ідеальне тісто – основа будь-якої ніжної та пухкої випічки. Щоб воно мало правильну структуру та смак, досвідчені господині використовують один секретний інгредієнт – оцет.
переглядів: 338
Шість простих рецептів кави з різних країн, які здивують смаком

Для справжніх гурманів приготування кави – це мистецтво, яке вимагає уваги до деталей.
переглядів: 801