Ефективний та сучасний маркетинг: нові правила
Що рекомендує нам класичний маркетинговий підхід:
По-перше, створіть продукт, який адресований якомога більшій кількості покупців.
По-друге, донесіть вашу пропозицію до максимального числа можливих клієнтів.
По-третє, створіть впізнаваний і "широкий" бренд, який може бути розширений за рахунок нових типів продуктів.
Ми не говоримо, що ця стратегія не працює. Вона працює і сьогодні, правда, більше для великих брендів з досить значним маркетинговим бюджетом. Але для малих компаній вона не настільки ефективна. Чому?
Вся справа в каналах донесення інформації до потенційних клієнтів. Сьогодні їх безліч. І це дозволяє чітко розділити потенційних клієнтів на вузькі групи. У кожної з цих груп споживачів свої особливості.
Тому повідомлення, яке ви доносите до кожної з цих груп споживачів, має бути індивідуальним. Якщо ж скористатися класичною моделлю з однією пропозицією охоплювати всю аудиторію, то віддачі буде мінімум.
І пам'ятайте, що сьогоднішній споживач вже втомився від великої кількості реклами. Так що все частіше ваші клієнти геть ігнорують "килимові рекламні бомбардування", які закликає проводити класичний маркетинг. Відповідно, сьогодні те, що у маркетингу працювало на вас ще 10 років тому, працює проти вас.
Нові правила маркетингу
Щоб адаптувати свою маркетингову політику до сучасних умов, скористайтеся новими правилами і підходами:
1. Створіть продукт, який адресований конкретній цільовій аудиторії, а не всім підряд.
2. Зробіть так, щоб ваш продукт справді вирішував нагальні проблеми ваших клієнтів і робив це добре.
3. Цілеспрямовано доносьте цінності пропозиції до своєї цільової аудиторії по вузькому каналу, а не розпорошуйте зусилля.
4. Створіть зв'язок між вами, вашими клієнтами і вашим продуктом. Як тільки це сталося, використовуйте клієнтів для поширення інформації про вашу пропозицію.
Як видно, в сучасних умовах потрібно дотримуватися дещо інших правил у маркетингу. І ті хто, хто ігнорує реальність, живучи в минулому, в остаточному підсумку програє і втратить багато грошей на неефективному маркетингу.
Профілактики раку шийки матки: як мешканкам Рівненщини отримати вакцинію проти ВПЛ?
Січень оголошено місяцем підвищення обізнаності про рак шийки матки – одним з найпоширеніших онкологічних захворювань серед жінок. За даними Рівненського обласного центру контролю та профілактики хвороб, станом на початок року на обліку перебуває понад 1812 жінок з діагнозом рак шийки матки.
переглядів: 99
Попередження про ожеледицю на Рівненщині
На дорогах області очікується ожеледиця, що відповідає 1-му рівню небезпечності (жовтому).
переглядів: 231
Неприємні думки та емоційна вразливість: астропрогноз на завтра
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 14 січня.
переглядів: 301
Ефективний спосіб позбутися тріщин на п'ятах
Чи не кожна жінка зіштовхується із проблемою сухих та потрісканих п'ят.
переглядів: 266
Неймовірно смачний рецепт домашніх котлет з картоплі: готуємо для сім'ї
Приготувати картопляні котлети можна дуже швидко. Ця страва не вимагає великих зусиль та коштів, але при цьому вражає своїм смаком.
переглядів: 1028