Що думають про працівників Міндоходів мешканці Рівненщини
На запитання, як Ви сприймаєте прогресивні зміни органів Міндоходів (нові електронні сервіси, удосконалення податкового та митного законодавства, відкриття центрів обслуговування платників податків тощо)- 100% опитаних відповіли, що зміни сприйняли позитивно.
Щодо оцінки електронних сервісів, таких як реєстр платників ПДВ; єдина база знань; акредитований центр сертифікації ключів; гаряча лінія „Пульс"; електронна звітність - 90% респондентів відповіли, що скоріше задоволені і 10%, що повністю задоволені сервісами.
Щодо запитання про зручність звітування в електронній формі – 60% опитаних відповіли ствердно, 40% вважають, що механізм подання зручний, але потребує доопрацювання.
Працівники органів Міндоходів попросили громадян оцінити роботу Центрів обслуговування платників податків (ЦОПП) у їх місті, чи районі за п‘ятибальною шкалою. 80% опитаних поставили 4 бали, 10% - 5 та ще 10% - 3.
Згідно з опитуванням 60% респондентів вважають, що послуги з роз’яснення податкового та митного законодавства завжди надаються вчасно і на високому професійному рівні, 40% громадян ці послуги вважають задовільними.
Мабуть, завдяки цьому у 60% опитаних не виникає жодних проблем під час сплати податків, заповнення та подання звітності тощо, у 40% громадян іноді виникають окремі запитання.
На запитання, чи стало більш зрозумілим податкове законодавство у зв'язку з введенням у дію Податкового кодексу України 70% респондентів відповіли - так, але окремі норми потребують доопрацювання, проте 30% вважають, що у новому податковому законодавстві зорієнтуватися складно.
Щодо оцінки громадськістю виконання працівниками органів Міндоходів своїх функціональних обов’язків, таких, як оперативність застосування законодавчих нововведень; своєчасність надання відповідей; професіоналізм, компетентність; застосування нових сервісів; надання інформації про послуги органів Міндоходів; спрямованість на вирішення проблем платника; дотримання працівниками органів Міндоходів етики державного службовця, то 90% респондентів зазначили, що працівники органів Міндоходів добре виконують свої обов’язки, 10% громадян поставили оцінку «задовільно».
Найбільший відсоток опитаних становлять громадяни віком від 35 до 50 років (40%), на другому місці (20%) – віком від 25 до 30 років. Серед інших категорій: від 50 до 60 – 20%, понад 60 років – 20%. 70% респондентів мають вищу освіту, 30% середню спеціальну.
Результати таких соціологічних опитувань допомагають виявити існуючі недоліки в роботі працівників органів Міндоходів та покращити якість обслуговування платників податків.
Про це повідомили в Інформаційно-комунікаційному відділі ГУ Міндоходів у Рівненській області.

Швидко і ситно: готуємо ліниві пельмені за 40 хвилин

Спробуйте приготувати ліниві пельмені за нашим рецептом. Його перевага у тому, що страва готується дуже швидко, але не відстає від звичайних пельменів за смаком.
переглядів: 832
Український комік, родом з Рівненщини, розповів як схуд на 54 кілограми

Відомий український комік Володимир Жогло, який родом з Млинова, поділився вражаючою історією власного схуднення.
переглядів: 416
Рівнян попереджають про новий вид шахрайства

Поліція Рівненщини розповідає про вид шахрайства, коли постраждалим рекомендують нібито "покращити свій мобільний зв'язок".
переглядів: 300
Як військовим оформити заповіт і довіреність без нотаріуса

В умовах воєнного стану військові не завжди мають змогу звернутися до нотаріуса. У таких випадках Закон дозволяє посвідчувати правочини в особливому порядку.
переглядів: 287
Командир взводу «Да Вінчі» Іван Швая: шлях добровольців та уроки війни

У цьому інтерв’ю командир взводу Іван Швая розповість про бойовий шлях батальйону, особливості добровольчого руху, виклики війни та те, як українські воїни формують майбутнє країни на полі бою. Це історія мужності, братерства та незламної віри в перемогу.
переглядів: 592