06.09.2013, 16:00
За місяць рівняни 68 разів поскаржилися генералу на міліцію
Найбільше скаржились на ДІАшників.
На початку серпня в обласному управлінні міліції відкрили контактний центр оперативного реагування на неправомірні дії працівників міліції.
Після отримання скарги на міліціонерів оператор контактного центру реєструє її в окремому журналі та негайно повідомляє про інформацію, що надійшла, до оперативного чергового УМВС. Черговий реєструє повідомлення в єдиному обліку, доповідає про подію начальнику УМВС та обов'язково направляє на місце події відповідального від керівництва Управління або його заступника спільно із керівником тієї галузевої служби Управління, на працівників якої поскаржилися.
Рівняни дзвонять губернатору, щоб поскаржитися на чиновників
Якщо люди скаржаться на неналежне розслідування кримінального провадження, у найкоротший термін керівництво слідчого управління вивчає та заслуховує слідчого про стан розслідування. Це робиться для того, щоб активізувати досудове слідство та вирішити скаргу по суті.
Із 7 серпня до 1 вересня рівняни 68 разів скаржились на правоохоронців.
Найбільше жалілися на те, що ДАІшники неправомірно, на їх думку, складають адміністративні протоколи за порушення правил дорожнього руху та на те, що інспектори неправомірно їх зупиняють.
Загалом на працівників ДАІ надійшло 14 скарг.
на слідчих - 7,
на працівників патрульної служби - 3,
на керівництво підрозділів - 4,
на працівників галузевих служб - 2,
на оперативного чергового - 1.
Люди скаржаться на:
неправомірні дії міліціонерів - 35,
бездіяльність правоохоронців - 13,
необ'єктивне розслідування кримінальних проваджень - 5,
ненадання відповіді про результати попередніх звернень - 2,
скоєння ДТП працівником міліції - 1,
інші скарги (в тому числі такі, що не стосуються службової діяльності) - 10.
— По всіх зверненнях, що надійшли до контактного центру, ми провели службові розслідування та перевірки, - говорить начальник УМВСУ у Рівненській області Василь Лазутко. - Звичайно, не всі скарги правдиві, але більшість таки підтверджуються. Так, наприклад, двоє п'яних дільничних інспекторів з Гощанського райвідділу вчинили неправомірні дії відносно громадян в приміщенні магазину. А дільничний з Дубровицького райвідділу п'яний їздив за кермом. Звичайно, цим вони дискредитують звання працівника органів внутрішніх справ. Тому цих міліціонерів звільнили.
Нагадаємо, контактний центр діє цілодобово. Від оператора, якому людина поскаржилась на співробітника міліції, скарга одразу потрапляє на розгляд до начальника УМВС Василя Лазутка.
Контактні телефони: 679-679; 0679-679-100
Після отримання скарги на міліціонерів оператор контактного центру реєструє її в окремому журналі та негайно повідомляє про інформацію, що надійшла, до оперативного чергового УМВС. Черговий реєструє повідомлення в єдиному обліку, доповідає про подію начальнику УМВС та обов'язково направляє на місце події відповідального від керівництва Управління або його заступника спільно із керівником тієї галузевої служби Управління, на працівників якої поскаржилися.
Рівняни дзвонять губернатору, щоб поскаржитися на чиновників
Якщо люди скаржаться на неналежне розслідування кримінального провадження, у найкоротший термін керівництво слідчого управління вивчає та заслуховує слідчого про стан розслідування. Це робиться для того, щоб активізувати досудове слідство та вирішити скаргу по суті.
Із 7 серпня до 1 вересня рівняни 68 разів скаржились на правоохоронців.
Найбільше жалілися на те, що ДАІшники неправомірно, на їх думку, складають адміністративні протоколи за порушення правил дорожнього руху та на те, що інспектори неправомірно їх зупиняють.
Загалом на працівників ДАІ надійшло 14 скарг.
на слідчих - 7,
на працівників патрульної служби - 3,
на керівництво підрозділів - 4,
на працівників галузевих служб - 2,
на оперативного чергового - 1.
Люди скаржаться на:
неправомірні дії міліціонерів - 35,
бездіяльність правоохоронців - 13,
необ'єктивне розслідування кримінальних проваджень - 5,
ненадання відповіді про результати попередніх звернень - 2,
скоєння ДТП працівником міліції - 1,
інші скарги (в тому числі такі, що не стосуються службової діяльності) - 10.
— По всіх зверненнях, що надійшли до контактного центру, ми провели службові розслідування та перевірки, - говорить начальник УМВСУ у Рівненській області Василь Лазутко. - Звичайно, не всі скарги правдиві, але більшість таки підтверджуються. Так, наприклад, двоє п'яних дільничних інспекторів з Гощанського райвідділу вчинили неправомірні дії відносно громадян в приміщенні магазину. А дільничний з Дубровицького райвідділу п'яний їздив за кермом. Звичайно, цим вони дискредитують звання працівника органів внутрішніх справ. Тому цих міліціонерів звільнили.
Нагадаємо, контактний центр діє цілодобово. Від оператора, якому людина поскаржилась на співробітника міліції, скарга одразу потрапляє на розгляд до начальника УМВС Василя Лазутка.
Контактні телефони: 679-679; 0679-679-100
Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: Тетяна ЗАКОРДОНЕЦЬ Переглядів: 2540Інші статті рубрики:
Яку погоду чекати на Рівненщині
Завтра, 24 листопада, в Рівненській області прогнозується хмарна погода з проясненнями.
переглядів: 18
Зсув піску забрав життя 13-річного хлопчика на Рівненщині
Сьогодні, 23 листопада, близько 16:00 у селі Сновидовичі Рокитнівської територіальної громади сталася трагічна подія. Про це повідомила пресслужба поліції Рівненської області.
переглядів: 164
Гирьовики з Рівненщини перемогли на Кубку України
Нещодавно в Києві відбувся Кубок України з гирьового спорту серед чоловіків та жінок, у якому взяли участь понад 250 спортсменів із 18 регіонів країни.
переглядів: 72
У Рівному продовжується запис до резиденції Святого Миколая
Про це повідомляє Рівненська міська рада.
переглядів: 102
У Рівному закрили "Злату плазу"
У Рівному тимчасово призупинив роботу ТЦ «Злата плаза» через повідомлення про замінування.
переглядів: 183