Ми у Facebook
16.09.2013, 15:37

У Рівненському районі допомагають в отриманні дозвільних документів

Громадяни щодня стикалися зі складністю та непрозорістю процедур отримання адміністративних послуг, низьким рівнем якості обслуговування, фактами корупції та затягуванням термінів розгляду питань з боку чиновників. Система надання адміністративних послуг потребувала реформування шляхом спрощення та усунення зайвих бюрократичних процедур. З огляду на це Рівненська районна влада розпочала складну і копітку роботу в даному напрямі, зробила крок назустріч жителям району, з повагою та розумінням поставившись до їхніх проблем.
З метою поліпшення якості послуг, які надаються структурними підрозділами райдержадміністрації, наближення їх до людей сьогодні при Рівненській райдержадміністрації проводиться робота з створення Центру надання адміністративних послуг.

Відкриття цього центру – це ще один вагомий крок із впровадження Програми економічних реформ та одне з ключових завдань 2013 року, визначених Президентом України Віктором Януковичем щодо створення зручних та доступних умов для отримання громадянами і суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг.

На офіційній веб-сторінці Рівненської райдержадміністрації створено рубрику «Адміністративні послуги», в якій розміщено перелік адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами райдержадміністрації, підприємствами, установами і організаціями, що належать до сфери їх управління.

"Сподіваюся, що відкриття Центру надання адміністративних послуг дозволить скоротити час та гроші нашим жителям сприятиме соціально-економічному розвитку району", – наголосив заступник голови райдержадміністрації Сергій Подолін.

Основна мета роботи Центру – забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень через впровадження сучасних форм надання послуг. У Центрі надання адміністративних послуг Рівненської районної державної адміністрації планується надавати послуги 5-ма структурними підрозділами райдержадміністрації, а саме: службою у справах дітей (22 послуг), відділом з питань фізичної культури і спорту (2 послуги), відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства (3 послуги), відділом культури і туризму (1 послуга), управлінням соціального захисту населення (21 послуга). Надалі перелік послуг плануються розширити. Для отримання допомоги чи документу потрібно буде звернутися до Центру, написати заяву та подати певний перелік документів».

Центр надання адмінпослуг у Рівному запрацює за два тижні?

Складовою частиною даного Центру стане дозвільний центр, який забезпечує надання послуг з видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності та створений у відповідності до вимог Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

У роботі дозвільного центру беруть участь представники регіональних, місцевих дозвільних органів, а саме: управління Держземагентства у Рівненському районі, Рівненського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідстанції у Рівненській області, Рівненського районного відділу Управління Держтехногенбезпеки у Рівненській області, управління ветеринарної медицини в Рівненському районі, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області, Рівненського обласного управління водного господарства, Державної інспекції з карантину рослин по Рівненській області, Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Рівненській області, територіального управління Держгірпромнагляду у Рівненській області.

Всі документи дозвільного характеру видаються дозвільними органами виключно через державного адміністратора в приміщенні дозвільного центру за принципом «єдиного вікна».

«Що ж, сподіваємося, що кожен мешканець району оцінить і позитивно сприйме нововведення, адже для нас головне комфорт людей» - підсумував заступник голови райдержадміністрації Сергій Подолін.





На правах реклами