03.12.2013, 23:12

З ким боротимуться "В Контакте"?

Адміністрація соціальної мережі "В Контакте" оголосила про початок боротьби з нав'язливими спільнотами, а саме - зі спробою заманити користувачів, використовуючи трюк "Продовження доступне тільки для підписників спільноти". Більше - дізнайтесь далі! :)
"Насправді wiki-сторінки можна приховувати тільки в закритих спільнотах, у відкритих будь-які матеріали доступні всім користувачам, і вони можуть читати їх, навіть не будучи підписниками", - заявили в офіційній групі соцмережі "Адміністрування спільнот В Контакте". Боротися з порушниками планують уже з грудня, повідомляє ТСН.ua.

"З 1 грудня 2013 р. ми почнемо карати за оманливі записи, подібні до цього", - сказав прес-секретар "В Контакте" Георгій Лобушкін. "Перше порушення - тиждень відключення можливості публікувати посилання, при повторах - терміни відключення гіперпосилань будуть збільшуватися. Передайте друзям, які цим займаються: ще є час все виправити. Хто не сховався, ми не винні", - додав представник "В Контакте".

OGO.ua "В Контакте"

Зазначимо, що соціальна мережа "В Контакте" належить до найбільш популярних інтернет-сайтів серед українців. За даними дослідження інтернет-аудиторії України, яке було виконане компанією InMind, в оприлюднене Інтернет-асоціацією України, за підсумками веренся 2013 року на базі медіа-панелі загальною чисельністю 5 тисяч користувачів визначено топ-25 доменів, що відвідуються українськими користувачами. На першому місці - Google (середньоденна частка - 59%, місячне охоплення - 78%), на другому - "В Контакте" (54 і 74% відповідно), на третьому - mail.ru (відповідно 41 і 74%), повідомляє Watcher.

Найпопулярніші слова в інтернеті

Соціальні мережі: реальні загрози віртуального світу