Ми у Facebook
06.02.2014, 09:00

Директор Рівненського відділення АТ "Укрінбанк" Віталій ДРОЗД: Наш головний капітал – це наші клієнти!

Далеко не кожен банк в Україні може похвалитись тим, що його діяльність на фінансовому ринку почалась у минулому столітті. Український Інноваційний Банк, або "Укрінбанк", як його прийнято називати, не просто був народжений наприкінці 1980-х – він узагалі є першим комерційним банком України.
Чверть століття тому, 24 січня 1989 року, в Державному банку СРСР був зареєстрований статут Укрінбанку. Відтоді вже 25 років Укрінбанк впевнено і надійно працює на фінансовому ринку України, прагнучи максимально сприяти розвитку економіки і фінансової системи держави, підвищенню добробуту кожного свого клієнта шляхом ефективної співпраці та якісного обслуговування. Ювілей першого комерційного банку України став приводом для розмови про його діяльність на Рівненщині. Отож, наш співрозмовник – директор Рівненського центрального відділення "Укрінбанку" Віталій ДРОЗД.

– Віталію Олександровичу, що являє собою сьогодні Рівненське центральне відділення Укрінбанку?

– Географічно – це центральне відділення у Рівному та відділення у Кузнецовську та Млинові. До речі, наш банк – один із небагатьох, які працюють у власному, а не орендованому приміщенні – до послуг наших клієнтів просторий двоповерховий офіс, зручно розташований у самому центрі Рівного, на вулиці Драгоманова, 32.

– До слова, Ви очолюєте Рівненське відділення Укрінбанку порівняно нещодавно...

– Так, з червня 2012 року.

– І саме останні півтора року, за моїми спостереженнями, характеризуються особливо динамічним розвитком Укрінбанку на Рівненщині. У чому секрет?

– Не буду приховувати, коли я прийняв пропозицію очолити Рівненське відділення Укрінбанку, його фінансові показники були не в найкращому стані. Так, банк працює стабільно вже чверть століття, він пережив фінансово-економічні кризи кінця 90-х та 2008-2009 років. Банк був і залишається вітчизняним, не перепродавався, як багато інших банківських установ. Успішно оминув такі характерні для багатьох банків у період криз явища, як введення тимчасових адміністрацій, протести вкладників тощо. І тоді, і зараз Укрінбанк працював і працює стабільно та впевнено, вважаючи довіру клієнтів своїм найголовнішим активом. Тим не менше, тоді, у 2012-му, банк мав значні резерви покращення своєї діяльності на Рівненщині. Тому я сприйняв запрошення очолити Рівненське відділення Укрінбанку як своєрідний виклик моїм професійним абміціям як банкіра і можливість вивести діяльність установи на якісно вищий рівень.

– Знаю, Ви не один рік працювали на керівних посадах у рівненських філіях “Правекс-банку”, “Брокбізнесбанку” та банку “Фінанси та кредит” – певно, цей досвід неабияк став Вам у пригоді на новій посаді...

– Звісно, ввесь професійний досвід фінансиста і управлінця, налагоджені контакти у бізнес-середовищі та владних структурах я спрямував на те, щоб домогтись якісного прориву в діяльності Укрінбанку на Рівненщині. І, не приховуватиму, результат – не забарився: вже наступний, 2013-й рік, установа закінчила не лише без збитків, а й з вагомим прибутком.

– У чому ж секрет?

– При сьогоднішньому розмаїтті банківських установ та високій конкуренції на ринку фінансових послуг втримати існуючих та здобути нових клієнтів можна лише якісним банківським продуктом. А обирають цей продукт, керуючись не емоціями, а мовою цифр. Клієнт повинен чітко бачити конкурентну перевагу: що саме йому дає співпраця саме з цим банком. Тому – тільки інноваційні банківські продукти і послуги з вигідними умовами як для юридичних, так і для фізичних осіб, їх чітке позиціонування на ринку і постійна активна робота з існуючими та новими клієнтами.
Саме в Укрінбанку я вперше у своїй кар'єрі банкіра стикнувся з таким явищем, як індивідуальний план для керівника регіонального відділення. Тобто моя задача як директора – не просто організувати роботу підлеглих, розподіливши між ними завдання та контролюючи їх виконання, а й самому постійно пропонувати послуги банку, працюючи в такий спосіб як на виконання особистого плану (а він, зазначу, в рази більший, ніж у менеджера), так і на покращення фінансових показників установи в цілому. Іншими словами, ти маєш бути прикладом для підлеглих. І якщо ти щомісяця успішно виконуєш свій план – а в мене завжди виходить саме так – інший працівник не зможе сказати, що в нього не виходить, що план – нереальний. Щоразу власним взірцем маєш доводити: наші банківські послуги та продукти – висококонкурентні на фінансовому ринку Рівненщини і України в цілому. До слова, про Україну я згадав невипадково – у нас є клієнти, які мають бізнес у Києві, а обслуговуються саме у Рівненському відділенні Укрінбанку.

– Що саме їх приваблює?

– Розумієте, якісна клієнтська база – це головний актив кожного банкіра, який хоче вважати себе професіоналом. Підбираючи людей до нашої команди – а за півтора роки роботи я значно оновив колектив Рівненського відділення – найперше беру до уваги саме це: яких клієнтів ти можеш привести за собою до банку? Довіра – це та валюта, яку не можна виміряти золотом, покласти на рахунок чи в сейф, але саме довіра до банку загалом і до конкретного банкіра зокрема формує якісну клієнтську базу і в кінцевому рахунку впливає на спільний успіх банку та клієнта. Клієнт повинен бачити у банкірі своєрідного експерта, фінансового консультанта, який вчасно поділиться з ним важливою для його фінансів інформацією. В мене, приміром, є друг, який живе у Києві, а бізнес веде в Африці, в Уганді. І він знає: у якій би точці світу не був, з допомогою скайпу він може розраховувати на отримання від мене об'єктивної та оперативної інформації про стан фінансового ринку. Адже ми живемо в інформаційну еру, коли вчасна та достовірна інформація – це справжній капітал для успішного розвитку бізнесу.

– Якою інформацією могли б поділитись з нашими читачами, які прагнуть обрати надійний і стабільний банк для співпраці?

– Зверніть увагу на те, скільки часу Укрінбанк присутній на фінансовому ринку України. Яка його історія – чи втримався в період криз, чи надійною є репутація. Якими є позиції банку у вітчизняних і зарубіжних фінансових рейтингах – з допомогою Інтернету отримати та перевірити таку інформацію зараз нескладно. Наскільки переконливо співробітник банку, який має з вами справу, презентує продукти та послуги своєї фінансової установи. Наскільки зрозуміло вам як клієнту: в чому переваги співпраці саме з цим банком? Простіше кажучи, скільки ви заробите, приміром, з кожної тисячі гривень, яку довірите банку? І, якщо перейти до цифр, то раджу звертати увагу на те, наскільки відсоткові ставки за депозитами, які пропонує банк, відповідає середньоринковим показникам. Окрім цього, слід звертати увагу й на динаміку розвитку банку. Власне, Комісія Національного Банку України з питань нагляду та регулювання діяльності банків наприкінці 2013 року рішенням про розподіл банків на групи за розмірами активів на 2014 рік внесла ПАТ «УКРІНБАНК» до ІІ групи.

– А про відсоткові ставки, будь ласка, детальніше – що саме маєте на увазі?

– Розумієте, банк – як людський організм: коли людина хворіє – в неї підвищується температура. Коли банк надто підвищує відсоткові ставки за депозитами, супроводжуючи це масованими рекламними акціями – це так само сигнал негараздів у його стані, в даному випадку – фінансовому. Отже, установа має проблеми з ліквідністю, і за рахунок залучення депозитів прагне "залатати дірки". Тому в таких випадках раджу бути обережним і не спокушатись на завищені ставки. Краще все ретельно зважити і обрати стабільність і надійність, підкріплені багаторічним досвідом. Якщо говорити конкретно про Укрінбанк, то переконаний: конкурентні тарифи, висока якість сервісу, індивідуальний підхід до клієнтів, оперативне та ефективне вирішення питань і багаторічний досвід обслуговування – це ті аргументи, які переконливо свідчать на користь вигідності і надійності співпраці з нашим банком.

– Отже, зустрівши чвертьстолітній ювілей, Укрінбанк на Рівненщині продовжує залучення нових клієнтів?

– Саме так, адже тільки постійний розвиток і вдосконалення продуктів та послуг є запорукою взаємовигідності нашої співпраці. Недарма ж у назві банку є слово "інноваційний".

– До слова, в логотипі банку помітив зображення діаманту...

– І це я вважаю символічним: діамант – камінь багатогранний, так само і Укрінбанк, зустрівши 25-річчя, постійно продовжує працювати над тим, аби кожен наш продукт був цікавим та вигідним для клієнта, а отже, кожна грань нашої співпраці незмінно символізувала надійне партнерство і спільний успіх!

Рівненське центральне відділення Укрінбанку запрошує до співпраці!
вул. Драгоманова, 32,
м. Рівне, 33028.
Тел.: (0362) 22 30 51
E-mail: uib_rivne@ukr.net
www.ukrinbank.com


Ліцензія Національного банку України №23 від 18 жовтня 2011 року





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ