Ми у Facebook
03.03.2014, 11:19

Українців закликають бойкотувати російські бренди, які прикидаються іноземними

У світлі нової торговельної політики, яку Росія оголосила українським товарам, в Україні почали лунати заклики до бойкоту російської продукції, яка продається на нашому ринку. Коротко про головні бренди, що належать нашим сусідам.
iPress.ua подає підбірку російських брендів, які прикидаються іноземними.

Чай Greenfield позиціонується в преміальному ціновому сегменті як вироблений на замовлення і під контролем компанії Greenfield Tea Ltd., яка була заснована 10 серпня 2003 у Великобританії санкт-петербурзьким виробником чаю "Орімі Трейд". Вже через пару тижнів його продукція з'явилася на російському ринку. На упаковці позначені сайти з британськими доменами і лондонські адреси. Однак інформації про історію фірми на них не вказано.

У Рівному на мітинг проти війни вийшли понад 5 тисяч чоловік

Відома марка Faberlic починалася в 1997 році і називалася "Російська лінія". До цього її засновники випускники МГУ Олексій Нечаєв і Олександр Даванку торгували на ринку цінних паперів. Потім пробували виробляти біодобавки та побутову хімію, але в підсумку вирішили зайнятися косметикою. Спочатку компанія навіть хотіла зіграти на тому, що вона російська. Але згодом рішення змінили.

Ніякого взуттєвого майстра Carlo Pazolini не існує і ніколи не існувало. Звучить, звичайно, прекрасно. Пестить слух всякої жінки, яка живе з твердим і справедливим переконанням, що найкраще у світі взуття - італійське. Carlo Pazolini Group - це назва російської компанії, у якої є власні взуттєві фабрики в Росії та Китаї та мережа фірмових магазинів.

Україна попросила захисту у Євросоюзу, США та НАТО

Ростовський бізнесмен Володимир Мельников шиє джинси, джинсовий одяг, дитячий і дорослий трикотаж в Ростові і більше ніде. Дуже пишається успіхом свого підприємства і взагалі виступає за вітчизняного виробника. Проте дві його марки називаються Gloria Jeans і Gee Jay. Хоча тут варто зробити акцент, що походження компанії ніколи не приховувалося, а зовсім навіть навпаки - усіляко підкреслювалося.

Пітерська фірма "Август Плюс" виробляє і продає жіночий одяг під торговою маркою Oggi - дуже стриману і просту, але, з іншого боку, модну і витончену. Тому її люблять купувати викладачі, фінансисти та інші суворі жінки, які не можуть експериментувати зі стилем.





На правах реклами