Ми у Facebook
04.08.2014, 08:08

Рівненські військові відкидають зловживання коштами та несправедливі тендери

У рівненських ЗМІ оприлюднили інформацію про те, що рівненські військові на тендері відхилили дешевшу на 178 тис.грн. пропозицію на придбання вікон та дверей. Прес-служба ОК "Північ" пояснює ситуацію, що склалася і відкинули те, що намагаються зловживати коштами.
Громадська ініціатива "За чесний тендер" розповсюдила інформацію про те, що "16 травня 2014 року, військова частина А0796 (м. Рівне, вул. Дубенська, 2) оголосила тендер на придбання: віконна система – 1736,7 м2; дверна система – 310,7 м2.

Ну тобто вікон і дверей на суму близько 1,5-2 млн. грн. Хто приймав таке рішення і наскільки воно правильне, сказати важко, але ось результати тендеру дуже цікаві.
Участь в торгах взяли 4 учасники:
- ТзОВ«ЗАХІДСЕРВІС» запропонувало ціну 1 737 780,74 грн. з ПДВ.
- ФОП Амасєев Олександр Іванович запропонував 1 697 873,00 грн. без ПДВ.
- ПВКФ «ФІАЛКА» - 1 510 000,00 грн. з ПДВ.
- ПП «ТЕХНОМАРКЕТ» - 1 688 511,00 грн. з ПДВ.

На Рівненщині БТР відновлюють у гаражі

Одразу після розкриття тендерних пропозицій були відхилені заявки ТзОВ «Західсервіс» та ППВКФ «Фіалка». І якщо «Західсервіс» пропонував найвищу ціну, то «Фіалка» обіцяла зробити все дешевше на 178 511 грн.".

Тим самим громадські активісти намагалися довести, що військові навмисно фальсифікують тендери та намагаються зловживати коштами.

Натомість у прес-центрі ОК "Північ" пояснили ситуацію, що склалася таким чином:

"Управління оперативного командування "Північ" (військова частина А0796) здійснила закупівлю відповідно до вимог чинного законодавства України, уклала договір з підприємством, яке насправді може якісно та вчасно виконати всі взяті зобов’язання, що випливають з даного правочину.

Учаснику ПВКФ "Фіалка" радимо чітко дотримуватися правил оформлення та подачі юридичних документів для участі у тендері згідно чинного законодавства України.

Крім того зазначаємо, що дії комітету з конкурсних торгів учасником ПВКФ «ФІАЛКА» не були оскаржені в Антимонопольному комітеті України (Уповноважений орган з питань розгляду скарг у сфері державних закупівель далі - АМКУ) відповідно до норм ст.18 ЗУ «Про здійснення державних закупівель». Оскільки аналіз рішень АМКУ, оприлюднених на сайті http://www.amc.gov.ua, дає чітко зрозуміти, що таке поняття як «суто формальні причини» в сфері державних закупівель і причиною для відхилення може бути навіть непронумеровані сторінки цінової пропозиції".





На правах реклами