Ми у Facebook
21.02.2015, 17:00

Жителі Рівненщини можуть залишитись без тепла

Несвоєчасність розрахунків за газ серед населення почастішала після підвищення ціни в минулому році і зниження соціального нормативу споживання газу для отримувачів субсидій. Така тенденція ставить під загрозу забезпечення безперебійності і безаварійності газопостачання Рівненської області.
Враховуючи складну економічну ситуацію в країні та зважаючи на те, що триває опалювальний сезон, ПАТ «Рівнегаз» йде назустріч споживачам та створює усі умови для погашення заборгованостей. Наприклад, якщо споживач не може оплатити борг у повному обсязі, то компанія надає можливість реструктуризації боргу. Також малозабезпечені сім’ї можуть звернутися із заявою до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації та отримати компенсацію додаткових витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зокрема і на газопостачання. Проте до злісних боржників, які не йдуть на жоден варіант співпраці, газовики змушені застосовувати метод припинення подачі газу з подальшим відшкодуванням збитків, завданих підприємству.

«Насьогодні найдієвішим способом впливу на боржників є відключення від газопостачання. Так, за січень 2015 року було припинено подачу газу 61 споживачу, а за 2014 рік – 3370 споживачам. Проте деякі клієнти не поспішають гасити борги навіть після відключення і питання несплати доводиться вирішувати через суд, що теж не завжди ефективно», - пояснює заступник голови правління ПАТ «Рівнегаз» з обліку і постачання газу Віктор Осницький.

В області найбільші борги за природний газ накопичили жителі міста Рівне та Рівненського району, які заборгували майже 28 млн гривень. Варто зазначити, що сума заборгованості зростає, тому що триває опалювальний сезон. Проте споживачам важливо зрозуміти, що утримання системи газопостачання безпосередньо залежить від своєчасних розрахунків за газ. Адже для того, щоб ПАТ «Рівнегаз» могло вчасно розрахуватись з постачальниками природного газу та забезпечувати придбання необхідних обсягів блакитного палива, підприємство повинно в повному обсязі отримувати кошти від споживачів.

На думку фахівців компанії, в сформованих умовах єдиним способом стимулювання клієнтів до своєчасної оплати могло б стати введення простої і оперативної системи нарахування штрафних санкцій.

СТАТТІ ДО ТЕМИ:


Тарифи на газ піднімуться на 280%, на тепло – на 66% – Гонтарєва



З березня зростуть ціни на електроенергію на 40%


Вікторія Левчук, фахівець із зв`язків з громадськістю та пресою ПАТ "Рівнегаз"





На правах реклами