Ми у Facebook
19.08.2015, 14:35

Як не прогадати, купуючи меблі [Поради від експерта]

Купівля меблів – важливий крок. Для тих, хто планує таку покупку, наш експерт - салон меблів «Dybok.ua» - пропонує поради, на що слід звернути увагу при купівлі меблів, як розумно зекономити кошти, купити якісний товар й отримати задоволення від покупки.
Порада перша: обирайте фабричну якість

Не важливо, де ви будете купувати меблі - на базарі, у салоні чи в інтернеті. Ключові питання, які ви повинні поставити продавцю, це: Хто виробник? Яка гарантія на товар? Покажіть, будь-ласка, сертифікат якості на даний товар.

Ринок меблів наповнений неякісними товарами, які виготовляються з недотримання стандартів якості і за які доводиться розплачуватись покупцю. У меблевому сленгу є таке поняття, як «гаражники» - підпільні виробники меблів, які копіюють відомих виробників і які вирізняються низькою якістю продукції. Зрозуміло, що і гарантії, і сертифікація на товари у даних продавців відсутня.

Пересічний рівнянин навряд чи знає, яка товщина ДСП або яка якість матеріалу оббивки у дивані, як відрізнити якісну фурнітуру й покриття у кухнях чи вітальнях. А якщо йдеться про дитячі меблі - тут ще вищі вимоги до якості.

Якщо у вас є сумніви - зверніться до професіоналів. У салоні меблів «Dybok.ua» вам завжди нададуть чітку, повну і правдиву інформацію про товар, виробника і терміни та умови доставки - каже керівник відділу продажу «Dybok.ua» Василь Юсковець.






Порада друга: обирайте якісний сервіс і комфорт

Отож, почали ми з питання якості і перейшли до питання сервісу й роботи з рекламаціями. Як вирішуються питання з рекламаціями? (рекламація - це претензія покупця до продавця з приводу неналежної якості чи кількості товару і з метою усунення недоліків чи збитків). Чи у продавця з цим все гаразд?

Як з приводу питання повернення, некомплекту, браку або будь-які інші неприємні моменти, яких уникають багато продавців - чи зможе продавець вирішити і їх?

У салоні «Dybok.ua» їх вирішують завжди на користь клієнта і за власний рахунок, або ж за рахунок фабрики-виробника, але це не повинно бути вашою проблемою.

У будь-якому випадку клієнт у нас не опиниться крайній, клієнтоорієнтованість і націленість на якісний сервіс - це наша політика, про що запевняє керівник відділу сервісу і рекламацій інтернет-магазину «Dybok.ua» Антоніна Клепцьо.


Порада третя: обирайте найширший асортимент і інтернет ціни

Питання дешевого товару, як ми вже розглядали вище, може згубно відбиватись на якості.

Як уникнути помилки - купуйте у перевіреного продавця з надійною репутацією і позитивними відгуками від друзів, родичів і знайомих. Крім того, є сайти відгуків в інтернеті - де можна отримати багато інформації про виробника і компанію-продавця,- радимо вам використовувати і цю інформацію.

До прикладу, інтернет магазин «Dybok.ua» сьогодні - це всеукраїнська мережа, яка динамічно розвивається і має власні салони і склади у різних містах, власну систему логістики й ексклюзивні умови з постачальниками.

Щодня на сайт компанії http://www.dybok.com.ua/ru/product/catalog/0/special=new додаються нові товари і виробники, - говорить керівник відділу маркетингу «Dybok.ua » Олександр Моісеєв. Уже зараз на сайті є понад 15 тисяч товарів, більш ніж 40 виробників.



Завдяки ексклюзивним умовам співпраці з виробниками, діючою складською програмою та власною системою логістики  "Dybok.ua" завжди має вигідні ціни, і знайти дешевшу ціну у співвідношенні ціна/якість з доставкою практично неможливо. Але трапляються винятки і знайти вигіднішу пропозицію можна лише через те, що ми не встигли оновити ціни на сайті.


Порада четверта: обирайте безкоштовну і надійну доставку

До речі, приємна новина - з 1 серпня салон меблів «Dybok.ua» запровадив безкоштовну доставку меблів по Рівненській області у такі населені пункти: Костопіль, Сарни, Кузнецовськ, Дубровицю, Володимирець, Рокитне, Березне, Здолбунів, Острог. З 1 вересня перелік населених пунктів з безкоштовною доставкою по області буде ще збільшений.




Крім того, що доставка у «Dybok.ua» є безкоштовною, вона є ще й надійною - повідомляє керівник відділу логістики компанії Микола Тумаш. Спеціально для цього була розроблена упаковка для транспортування меблів - за допомогою дерев'яних обриштувань, коробу і плівки. Тож пан Микола з впевненістю стверджує, що зараз з доставкою у нас немає жодних проблем і ви отримаєте ваше замовлення у Рівному, області або будь-якій точці України цілісним і неушкодженим.

Наприкінці статті директор і співвласник інтернет-магазину «Dybok.ua» Віталій Бєлєнький поділився з нами планами з розширення мережі у Рівному.

- Відкриття нашого фірмового салону рік тому у Рівненському ЦУМі було успішним, -каже пан Віталій, і дивлячись на це найближчим часом ми готуємо для рівнян сюрприз-відкриття нового Гіпермаркету меблів «Dybok.ua» з найширшим у місті асортиментом меблів різних цінових діапазонів і виробників, за дуже привабливими інтернет цінами. Але про це згодом.

А вже сьогодні замовити меблі у «Dybok.ua» можна: у фірмовому салоні у Рівному за адресою ЦУМ (2 поверх), самостійно на сайті www.dybok.com.ua або зателефонувавши на гарячу лінію (066) 043-80-86, (098) 656-52-56
І вдалих вам покупок.





На правах реклами