22.08.2015, 12:00

Рівнянка облисіла після фарбування волосся [+Фото]

До редакції газети "ОГО" звернулася рівнянка Лариса. Жінка розповіла про делікатну ситуацію, яка з нею трапилася. Тривалий час пані Лариса мовчала, але тепер вирішила, що винні мають бути покарані і просто мусять відшкодувати їй матеріальну та моральну шкоду.
Адже жінка, пофарбувавши волосся, просто облисіла і змушена була звертатися до дерматологів, а також кілька місяців ховала свою проблему під хустиною.

Історія розпочалася у квітні 2015 року. Жінка придбала фарбу "Екмі-колор" з відтінком махаон. Фарба у кіоску коштувала 24 гривні. Дата виробництва, яка вказана на упаковці, – 2 січня 2015 року. Фарбу виготовили у місті Українка Обухівського району Київщини, термін придатності був 24 місяці. Пані Лариса придбала фарбу для волосся на ринку і навіть не могла собі уявити, чим завершиться її фарбування цього разу.

– 15 травня вирішила скористатися фарбою згідно з інструкцією та застереженнями, зазначені на упаковці та в інструкції. Жодних алергічних реакцій на фарбу цього виробника раніше не було, – розповідає Лариса.

Жінка користувалася фарбою впродовж семи років. Як і всі минулі рази, вдома змішала барвник та проявник, як було вказано в інструкції. Помітила, що фарба була трошки іншого кольору, ніж зазвичай, але жінку, яка постійно нею фарбувалося, це зосім не насторожило. Нанесла на голову, вичекала 20 хвилин. Однак під час змивання фарби побачила, що разом з фарбою змивалося волосся. Таким чином у результаті використання продукції в Лариси випало близько 80% волосся.



– Було соромно навіть на вулицю вийти, зав'язувала голову хусткою. Прийшла до дерматолога, щоб виписав якусь мазь. Лікар підтвердив те, що я і сама знала, що у мене немає жодних інфекцій, які могли би стати причиною випадіння волосся. Причина такого – використання неякісного препарату. Також дерматолог сказав, що я вже четверта жінка за тиждень, в якої вилізло волосся через фарбу. Лікар тільки не знав, чи саме через цю марку, – згадує жінка.

Пані Лариса говорить, що і сама помічала кілька разів на вулицях жінок у хустках, але боялася підійти до них і запитати, чи не трапилося з ними щось подібне, як із нею.

Коли шок трохи минув, жінка вирішила розібратися з ситуацією, що склалася, і зв’язалася з фірмою-виробником. Телефон було знайти неважко, адже він вказаний на упаковці.

– Після телефонного дзвінка приїхав представник фірми і навіть не попросив вибачення. Чоловік просто тицьнув тридцять гривень, ніби на фарбу, яку я придбала, – бідкається Лариса. – Також представник обіцяв компенсацію півтори тисячі гривень, як моральну шкоду за те, що мені довелося пережити. Адже у мене завжди було гарне здорове волосся. А ця ситуація змусила пережити просто нереальний шок.

Після цього Лариса звернулася ще і до управління із захисту прав споживачів. Але працівники управління були невтішними у своїх прогнозах. Вони засумнівалися, що цю справу вдасться довести до кінця і все ж таки отримати хоча б якусь компенсацію. Перепоною, як сказали в управлінні, стане те, що фарба куплена без чека, адже на ринку таких не видають. Хоча жінка запевнила, що продавчиня на ринку готова підтвердити, що саме у неї пані Лариса придбала ту злощасну фарбу для волосся.



Минуло вже стільки часу, але про компенсацію від фірми й не чути. Виробник наполягає на якості продукції і не визнає своєї вини. У листі до виробника жінка запропонувала провести аналізи ще одного пакетика фарби, який залишився у неї, щоб довести свою правоту. Єдине, що потрібно від виробника, – письмове звернення та готовність провести експертизу фарби. Але робити якісь кроки назустріч ніхто не збирається і пані Лариса тим самим залишається сам-на-сам з проблемою.

Єдине, що тішить жінку, – це те, що волосся потроху відростає і вона не мусить ховатися від людей під хустинами і тим самим привертати до себе увагу. Єдине, що хоче пані Лариса, – знайти людей, які теж стикнулися з такою проблемою, і тоді всі разом люди могли би боротися з недобросовісними виробниками й відновити нарешті справедливість.

Щасливе Рівне