08.12.2015, 09:34
У Рівному розкажуть, як побудувати сильний регіональний бренд
Усіх, хто цікавиться темою побудови сильного корпоративного бренду, бізнес-спільнота Smart People запрошує на зустріч із Оксаною Стець, керівником відділу стратегічного маркетингу ТМ "Молокія", випускницею "Школи маркетингу" kmbs.
На зустрічі йтиметься про те, як побудувати сильний регіональний бренд, який зможе ефективно конкурувати з великими гравцями:
– на рівні вибору стратегії,
– на рівні продукту та бренду,
– на рівні вибору інструментів просування.
Оксана Стець розкаже, що допомогло ТМ "Молокія" стати гравцем, з яким рахуються великі корпорації.
У маркетингу Оксана понад 10 років. У 2008 році стала керівником відділу маркетингу Тернопільського молокозаводу з амбіційним завданням розробити маркетингову стратегію маленького провінційного виробництва "з нуля". Оксана Стець брала участь у створенні й позиціонуванні ТМ "Молокія", формуванні торгового асортименту і розробці нових продуктів. Із 2012 року працює на посаді керівника відділу стратегічного маркетингу.
За час роботи Оксани ТМ "Молокія" стала брендом №1 в Західній Україні в своїй категорії за часткою ринку, а завод увійшов у ТОП-5 виробників питного молока в Україні.
Найбільшу цінність зустріч матиме для:
- власників та керівників компаній, які будують регіональні й національні бренди,
- бренд-менеджерів,
- директорів та менеджерів із маркетингу.
Корисною зустріч буде усім, хто цікавиться темою побудови сильного корпоративного бренду.
Початок події: 11 грудня, 18.30.
Тривалість зустрічі: 2 години.
Місце зустрічі: конференц-зал готелю "Оптіма".
Вартість участі в події - 150 грн.
Реєстрація за лінком - http://bit.ly/sm_stets
Із задоволенням відповість на Ваші питання - Олена Гаврилюк, керівник проекту Smart Meetings, 097 46 88 031, olena.havryliuk@gmail.com
– на рівні вибору стратегії,
– на рівні продукту та бренду,
– на рівні вибору інструментів просування.
Оксана Стець розкаже, що допомогло ТМ "Молокія" стати гравцем, з яким рахуються великі корпорації.
У маркетингу Оксана понад 10 років. У 2008 році стала керівником відділу маркетингу Тернопільського молокозаводу з амбіційним завданням розробити маркетингову стратегію маленького провінційного виробництва "з нуля". Оксана Стець брала участь у створенні й позиціонуванні ТМ "Молокія", формуванні торгового асортименту і розробці нових продуктів. Із 2012 року працює на посаді керівника відділу стратегічного маркетингу.
За час роботи Оксани ТМ "Молокія" стала брендом №1 в Західній Україні в своїй категорії за часткою ринку, а завод увійшов у ТОП-5 виробників питного молока в Україні.
Найбільшу цінність зустріч матиме для:
- власників та керівників компаній, які будують регіональні й національні бренди,
- бренд-менеджерів,
- директорів та менеджерів із маркетингу.
Корисною зустріч буде усім, хто цікавиться темою побудови сильного корпоративного бренду.
Початок події: 11 грудня, 18.30.
Тривалість зустрічі: 2 години.
Місце зустрічі: конференц-зал готелю "Оптіма".
Вартість участі в події - 150 грн.
Реєстрація за лінком - http://bit.ly/sm_stets
Із задоволенням відповість на Ваші питання - Олена Гаврилюк, керівник проекту Smart Meetings, 097 46 88 031, olena.havryliuk@gmail.com
Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: Спеціально для OGO.ua Переглядів: 2845молочна продукція, молочні продукти, маркетинг, бізнес, бренд, Smart People, Smart Meetings
Інші статті рубрики:
Жителів Рівненщини попередили про небезпеку
На Рівненщині повереджають про небезпеку: 9 грудня на окремих ділянках доріг очікується ожеледиця (І рівень небезпеки, жовтий).
переглядів: 122
Газовики з Рівненщини допомагають відновити тепло у Кривому Розі
Газовики з Рівненщини допомагають відновити теплопостачання у Кривому Розі.
переглядів: 153
Рівненська обласна лікарня впровадить нову методику діагностики капілярів нігтьового ложа
У Рівненській обласній клінічній лікарні буде впроваджено нову діагностичну методику.
переглядів: 160
Графік відключення електроенергії на 9 грудня в Рівненській області
9 грудня на Рівненщині відбувається відключення електроенергії для трьох черг споживачів.
переглядів: 234
У Рівному судитимуть братів за підпал магазину «коктейлями Молотова»
У Рівному двоє братів постануть перед судом за підпал магазину за допомогою «коктейлів Молотова».
переглядів: 175