Ми у Facebook
08.12.2015, 09:34

У Рівному розкажуть, як побудувати сильний регіональний бренд

Усіх, хто цікавиться темою побудови сильного корпоративного бренду, бізнес-спільнота Smart People запрошує на зустріч із Оксаною Стець, керівником відділу стратегічного маркетингу ТМ "Молокія", випускницею "Школи маркетингу" kmbs.
На зустрічі йтиметься про те, як побудувати сильний регіональний бренд, який зможе ефективно конкурувати з великими гравцями:
– на рівні вибору стратегії,
– на рівні продукту та бренду,
– на рівні вибору інструментів просування.

Оксана Стець розкаже, що допомогло ТМ "Молокія" стати гравцем, з яким рахуються великі корпорації.

У маркетингу Оксана понад 10 років. У 2008 році стала керівником відділу маркетингу Тернопільського молокозаводу з амбіційним завданням розробити маркетингову стратегію маленького провінційного виробництва "з нуля". Оксана Стець брала участь у створенні й позиціонуванні ТМ "Молокія", формуванні торгового асортименту і розробці нових продуктів. Із 2012 року працює на посаді керівника відділу стратегічного маркетингу.

За час роботи Оксани ТМ "Молокія" стала брендом №1 в Західній Україні в своїй категорії за часткою ринку, а завод увійшов у ТОП-5 виробників питного молока в Україні.

Найбільшу цінність зустріч матиме для:
- власників та керівників компаній, які будують регіональні й національні бренди,
- бренд-менеджерів,
- директорів та менеджерів із маркетингу.

Корисною зустріч буде усім, хто цікавиться темою побудови сильного корпоративного бренду.



Початок події: 11 грудня, 18.30.

Тривалість зустрічі: 2 години.

Місце зустрічі: конференц-зал готелю "Оптіма".

Вартість участі в події - 150 грн.

Реєстрація за лінком - http://bit.ly/sm_stets

Із задоволенням відповість на Ваші питання - Олена Гаврилюк, керівник проекту Smart Meetings, 097 46 88 031, olena.havryliuk@gmail.com








На правах реклами