Ми у Facebook
24.12.2015, 07:45

Рівняни фантазують на тему, що може означати новий бренд міста

Також вони намагаються зрозуміти логіку його розробників. Роблять це у соцмережі Фейсбук.
Як писав портал ОГО, за 300 тисяч гривень Рівне стало "клоакою" і "нулем". Саме таку суму витратили на розробку бренду міста.

Ця тема викликала бурхливу реакцію соцмереж. Подаємо деякі найцікавіші з коментарів зі спробами пояснити значення нгового бренду.

Mykola Olha Zaichuk:
"Все зрозуміло - три презервативи - символ не тільки комфорту, а й безпеки"..

Оксана Самчук:
"Цей логотип, ... ну можливо щось з народжуваністю в місті комфортно".

Oleg Zimka:
"Ви не розумієте і мислите вузько. Жовте коло -це бурштин, на який багатий наш край. Зелене коло - це ліси, яких теж немало, а сіре - це маленьке коло тих людей, які крутяться в двох перших".

Який будинок Рівного отримав звання “Боржник року-2015 ”


Олександр Федчук:
"Може, це кільця від поршневої "Запорожця"? Але до чого він? Де ми і де Запоріжжя?"

У Рівному з автомобіля на ходу випала жінка

Sasha Demeshkin: "Я, кстати, тоже подумал о поршневых кольцах. Прямо вот наилучшим образом характеризует наш город. Может у нас обьездная дорога вокруг города - кольцевая? Нет... Может вместо перекрестков - кольца? Нет... Ааааа, наверное у нас три буквы "о" в названии города. Нет... Ну может у нас три кольцевые дроги типа как в Москве? Нет".

Ева Филипович: "Тут зображено каналізаційний колектор без люка, який вкрали. Так образно дехто бачить наше місто в найближчому майбутньому".

Світлана Герасимчук:
"Нормальне лого, чого ви вчепилися? Тож усе врахували. Сіреньке коло символізує міську зливову каналізацію - чи не найбільшу і найнедосяжнішу мрію всього Рівного. Зелененьке коло - то "прогин" для екологічно стурбованих, насамперед - велосипедистів, отож і повторює за формою велосипедне колесо. А жовтеньке - то бурштин, ясень красень".






На правах реклами