28.12.2015, 19:16

Депутат Рівнеради Олександр Бабат — за будівництво підземного переходу в районі автовокзалу

Зменшити транспортне навантаження на вулицю Київську в районі автовокзалу і створити тут безпечніші умови для пішоходів та водіїв допоможе комплекс пропозицій депутатів Рівнеради з фракції “Батьківщина”.
Відповідний проект презентували днями рівненським журналістам. Зокрема, депутат Олександр Бабат виступає з ініціативою будівництва тут підземного переходу і вже готовий взятись за її реалізацію.

Ділянка вулиці Київської від перехрестя біля 12 школи до автовокзалу — найбільш завантажена транспортом у Рівному. Як показали дослідження кафедри автомобільних доріг, основ та фундаментів НУВГП, інтенсивність руху тут становить 2420 автомобілів за годину. Належних умов і для пішоходів, і для водіїв не вистачає. Не дивно, що в цьому районі постійно трапляється чимало аварій.

Фракція “Батьківщина” в Рівнераді, яка налічує 8 депутатів, заявила про намір лобіювати впорядкування дорожнього руху в цьому мікрорайоні міста. Комплекс пропозицій, які розробили спільно з науковцями НУВГП, передбачає цілий ряд заходів. Це, зокрема, будівництво дворівневої розв'язки з круговим мостом на перехресті вулиць Київської, Данила Галицького та Костромської. А також - добудова вулиці Буковинської та будівництво підземного переходу на Київській біля зупинки “Автовокзал”. Днями проект презентували журналістам. Знімальна група телеканалу “Рівне 1” вже провела опитування рівнян на місці майбутнього будівництва і показала результати в ефірі: всі опитані висловились “за”. Попереду — обговорення на депутатських комісіях Рівнеради і винесення на розгляд сесії. Тим часом окремі пропозиції вже знаходять бажаючих взятись за їх реалізацію, не чекаючи виділення коштів з міського бюджету.



- Будучи депутатом Рівнеради минулого скликання, я збудував зупинку громадського транспорту в районі кафе “Мономах” на вулиці Данила Галицького, - розповідає депутат Рівнеради (фракція “Батьківщина”) Олександр Бабат. - Це був недешевий проект. Зупинку облаштував на прохання жителів мікрорайону, адже це — мій виборчий округ. Цього року мешканці мікрорайону автовокзалу висловили мені довіру і знову обрали своїм депутатом. На зустрічах вони неодноразово піднімали питання безпеки дорожнього руху на вулиці Київській. Я запропонував збудувати тут підземний перехід і заявив, що готовий збудувати його за власні кошти. З реакції людей відчув, що вони таку пропозицію схвалюють. Тому готовий взятися вже найближчим часом. Якщо, звісно, буде підтримка депутатського корпусу. А від міської влади, в свою чергу, хотів би, щоб добудували вулицю Буковинську. Там залишилось буквально 30 метрів. Але саме ці кілька десятків метрів допоможуть розвантажити від частини транспорту вулицю Київську. Вже мав попередню розмову про це з міським головою Володимиром Хомком, і розраховую на його підтримку.

За словами Олександра Бабата, якщо проект будівництва підземного переходу схвалять відповідні служби, роботи можна здійснити приблизно за рік. А паралельно — коштом міста добудувати Буковинську. Такі заходи в комплексі стануть першим етапом розвантаження вулиці Київської і суттєво зменшать аварійність та підвищать безпеку для жителів мікрорайону. Адже цією ділянкою вулиці постійно користується багато дітей шкільного віку. Батьки постійно переживають, чи переходить дитина дорогу по пішохідному переходу і на зелене світло. Підземний перехід відразу зніме цю проблему. А для зручності людей похилого віку перехід можна спроектувати так, щоб була можливість обладнати його ескалатором.



- Добре розумію, що в міському бюджеті коштів на все не вистачає, і дворівнева кругова розв'язка на перехресті Київської та Данила Галицького — проект масштабний і дороговартісний, - каже Олександр Бабат. - Звісно, це буде справа не одного року. Саме тому будівництво такої розв'язки може стати другим етапом проекту впорядкування руху в районі автовокзалу. А сама розв'язка стала би “перлиною” нашого міста. Адже гості, які в'їжджають з боку Києва, починали б знайомство з Рівним саме з неї. А фракція “Батьківщина” буде постійно лобіювати ці питання, адже їх вирішення — це і зручність для пасажирів та водіїв, і безпека рівнян. А для мене будівництво переходу — це насамперед турбота про мешканців виборчого округу. Вони знову довірили мені мандат депутата, а я в свою чергу постійно намагаюсь цю довіру виправдовувати, працюючи за принципом: менше слів — більше діла.









До теми:

Депутат Рівнеради Олександр Бабат витратив мільйон на округ

Депутат Рівнеради Олександр Бабат: Проблеми кожного будинку – на контролі [+ІНТЕРВ'Ю]

Депутат Рівнеради Олександр Бабат допомагає людям самоорганізуватися і навести порядок