Ми у Facebook
29.12.2015, 08:20

Харківський науковець відгукнувся про бренд Рівного

Заслужений діяч містецтв України, член-кореспондент Національної академії мистецтв України, професор Харківської державної академії дизайну та мистецтв Олег Векленко надіслав відгук про бренд Рівного.
Бренд Рівного

Бренд був розроблений столичною фірмою за гроші ЄС. І викликав обурення великої кількості користувачів соцмереж. Вони писали, що за 300 тисяч гривень Рівне стало "клоакою" і "нулем". І фантазували на тему, що може означати новий бренд міста

Рівнянин Олексій Литвин розмістив у соцмережі Фейсбук відгук про бренд Рівного професора Олега Векленка:

Користувачі соцмереж знайшли, звідки могли "вкрасти" ідею бренду Рівного (ФОТО)

"Представлений графічний логотип та інші елементи візуальної айдентики бренду міста Рівне, на мій погляд, викликають умовні і достатньо сумнівні асоціації. Логотип не відображає головної риси характерної для міста Рівне, не може позиціонувати притаманну йому особливість в ряду інших міст України та вектор устремлінь рівненьської громади.
Подібне графічне рішення могло б бути запропоноване для будь якого міста України. Це наочно свідчить про шаблонний підхід, що базується на низькому рівні соціологічних досліжень та не зовсім адекватних висновків.
Неприйнятним, з точки зору професійної етики, на мій погляд, є абсолютно не відпрацьовані позиції практичного втілення елементів візуальної айдентики".





На правах реклами