Ми у Facebook
03.01.2016, 14:30

Комфорт року - “Дерев'яний дім” створює затишок у кожній оселі

Підприємство "Осадчий&Компанія" вже 20 років працює на ринку меблевої продукції. Виробник зарекомендував себе найкращим чином на ринку Рівного, а нині змінює назву, реєструє торгову марку “Дерев'яний дім” і далі працюватиме для створення комфорту та затишку в оселях.
Чому саме “Дерев'яний дім”? Ідею такого бренду підкинуло засновникам саме життя. Адже дерево – надійний природний матеріал, і деревом дуже цікаво займатися. На даний час компанія "Осадчий&Компанія" проходить процес реєстрації торгової марки “Дерев'яний дім”, завдяки якій ви укомплектуєте зручними якісними меблями кожну кімнату в домі та підберете надійні сучасні меблі.

– Ми пропонуємо меблі з дерева, а також матраци трьох провідних фірм: Sleep and fly, Матролюкс та Come-for. У своїй роботі завжди дослухаємося до порад та побажань наших клієнтів, щоб вони поверталися до нашого магазину знову і знову, – розповідає власник магазину Віталій ОСАДЧИЙ. – У багатьох магазинах після першої покупки клієнта закінчується вся співпраця і люди не повертаються туди знову, а в нас все навпаки, після першої покупки тільки починається дружба між клієнтом та магазином. Наприклад, людина купує ліжко, далі ми видаємо їй клієнтську карту -5%-10% на весь товар, і з деяким часом ми вже підбираємо цьому ж клієнту матрац, ще пізніше комод-шафу, й так з деяким часом збираємо повністю спальню з дерева, так як одразу купити спальню в комплекті, а це (приблизно 20,000 грн) досить тяжко.

Пан Віталій пояснює, що невипадково вирішили співпрацювати з трьома найбільшими українськими фабриками матраців. Навмисно хочуть, щоб вони конкурували між собою та готували кращі пропозиції для клієнтів.
– Ми повністю надаємо гарантію від двох років та співпрацюємо тільки з найбільшими українськими фабриками, які дають гарантію та повністю відповідають за свій товар. Випадків на пальцях порахувати, й це були дріб'язкові поломки. Наведу приклад. Через півтора року в клієнта почала скрипіти одна пружина в матраці, далі матрац поїхав на фабрику, йому “зробили операцію” та одразу повернули клієнту. Навіть у випадках, коли людям немає на чому спати, доки матрац ремонтується, а це до двох тижнів, ми видаємо на цей час інший матрац. Пізніше клієнт згадує цей момент з приємністю.



– Також запустили нову безкоштовну послугу: щороку впродовж одного тижня ми обдзвонюємо наших клієнтів і запитуємо про стан меблів, які вони у нас придбали. Якщо, для прикладу, сталося пошкодження зовнішнього вигляду, то ремонтна бригада виїде на місце та підфарбує чи підлагодить меблі. Таке обслуговування відбувається безкоштовно. Це, так би мовити, наша “фішка”, – пояснює пан Віталій.

– У планах торгової марки “Дерев'яний дім” – не зупинятися на одному магазині, а далі розвиватися і стати не тільки рівненським, а всеукраїнським брендом. Ми переконані, що ці амбітні плани втіляться в життя, адже наполегливість та відповідальне ставлення до кожного клієнта — це те, що і є складовими досягнення успіху.







На правах реклами