Ми у Facebook
13.01.2016, 11:00

Щоб "виправити" бренд Рівного, створили робочу комісію [+СПИСОК]

Про це повідомили у міській раді.
Відповідно до розпорядження міського голови, в робочу групу поряд з заступниками міського голови, начальниками управлінь та відділів, депутатами міської ради, мають бути включені зацікавлені представники громадськості.

Харківський науковець відгукнувся про бренд Рівного

Головою робочої групи визначено заступника міського голови Руслана Шевчука.

Також серед членів робочої групи:
- Г.Кульчинська, депутат міської ради, заступник міського голови;
- І.Ковалець, депутат міської ради, голова постійної комісії з питань економічного розвитку, промисловості, інвестицій, підтримки підприємництва та регуляторної політики;
- В.Павелків, депутат міської ради, голова постійної комісії з питань науки, освіти, культури, духовного відродження, молоді, спорту, зв’язків з громадськими об’єднаннями та засобами масової інформації;
- М.Года, депутат міської ради.

Суренж, троянди чи брама - що стане брендом Рівного


Окрім того, управлінню культури і туризму та його художній раді доручили доопрацювати бренд та внести їх на розгляд робочої групи.

За 300 тисяч гривень Рівне стало "клоакою" і "нулем"





На правах реклами