Ми у Facebook
21.01.2016, 14:40

Рівному запропонували веселий бренд

Юрій Журавель

Це зробив відомий рівненський карикатурист і музикант Юрій Журавель.
Веселий бренд Юрій Журавель розмістив у соцмережі Фейсбук. Щоправда, зауважив, що, мабуть, це зробив запізно, оскільки конкурс на альтернативний бренд, організований у соцмережі журналісткою Оксаною Юрченко, вже закінчився.

"Скажу відверто, я дуже негативно ставлюся до брендування міст, - прокоментував Юрій Журавель свій варіант бренду. - Тим більше коли цим займаються люди немісцеві, а тим більше некомпетентні. В часи "совка" обласні центри теж отримали емблеми. У Рівного були клізма, шестерня і льон. Пам'ятаєте? Тому, на мою думку, якщо вже дуже треба брендувати, то варто використовувати форму старого герба.
Я тут лише трошки підвеселив, підмультяшив. Варіації : Рівне -спортивне (зверху м'ячик), Рівне -чарівне (бурштинова куля), Рівне -креативне (якась інша хрєнь). Шкода часу не вистачаю допрацювати. Нічого не встигаю".

Чи вимагатиме Рівне повернення грошей за "не такий" бренд


Секретар міськради Рівного Олексій Муляренко пообіцяв, що варіант Юрія Журавля теж візьмуть до розгляду, незважаючи на закінчення альтернативного конкурсу.

- Цей конкурс був неофіційний. Журавель - відома у місті людина, художник, відповідно є експертом з таких питань, як розробка логотипу. Тому його роботу візьмемо до уваги, - пообіцяв п. Муляренко.









На правах реклами