Ми у Facebook
11.01.2016, 14:40

Суренж, троянди чи брама - що стане брендом Рівного

У Рівному завершується конкурс на альтернативний бренд міста.
Його оголосила у соцмережі Фейсбук рівненська журналістка Оксана Юрченко. Зробила це після того, як столична фірма оскандалилася з представленням розробленого за гроші ЄС брендом Рівного, про який рівняни відгукувалися так: за 300 тисяч гривень місто стало "клоакою" і "нулем".

Конкурс на альтернативний бренд триватиме до 13 січня 24 год. Голосування після цього займе ще три дні. Надсилати варіанти брендів можна на sanayurchenko@gmail.com чи розміщувати у Фейсбук у групі "Альтернативний бренд Рівного". На переможця конкурсу чекає грошова премія.

Харківський науковець відгукнувся про бренд Рівного

Ось які варіанти брендів, як альтернативу, вже запропонували городяни:

Користувачі соцмереж знайшли, звідки могли "вкрасти" ідею бренду Рівного (ФОТО)












У цьому варіанті поєднання символів: скісний хрест Волині + рівненська брама + вишиванка + перехрестя...



Перехрестя + арка (символізує відкритість, гостинність) + зелене місто:





А тут асоціація з давнім містом Суренж, яке колись нібито було розташоване на місці сучасного Рівного:



Місто, яке славиться трояндовими алеями:






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ