Ми у Facebook
10.03.2016, 15:00

Яку користь матимуть рівняни від виселення санстанції з вулиці Замкової

Адже сьогодні на сесії міськради лабораторний відділ управління Держсанепідслужби у Рівненській області з приміщення на вулиці Замковій, 29 біля речового ринку вирішили виселити.
У кабінетах з грибком нині туляться працівники облуправління юстиції Рівненщини


Натомість тут збираються розмістити так званий Дім юстиції. Плюси розташування тут їхніх кабінетів для рівнян пояснили в обласному управлінні юстиції Рівненщини.

Санепідеміологів Рівного таки переселять


1. Всі служби управління будуть в одному приміщенні.


Зараз структурні підрозділи обласної та міської юстиції розкидані по всьому місту. Це офісні приміщення на вулиці Шевченка, 45, Поштовій, 2, Білякова, 4, Замковій, 22А, Соборній, 98. Загалом вони займають понад 2200 квадратних метрів приміщень, які належать територіальній громаді Рівного, Рівненської області та державних підприємствам. Після переїзду Рівненська юстиція працюватиме на 1400 квадратних метрах в одній будівлі. Тобто реальна оптимізація – 800 кв. м. Вільні приміщення міська рада може передати іншим міським структурам, або здавати в оренду та отримувати прибуток для міської скарбниці.

2. Юстиція стане доступною для людей похилого віку, людей з обмеженими фізичними можливостями.


Служби і відділи юстиції в Рівному найбільше обслуговують саме міських жителів. Серед них чимало людей похилого віку. Їм важко піднятися на 7, 8, 9 поверхи будівлі Центру науково-технічної інформації, бо ліфт не працює і не буде працювати. Крім того, чимало підрозділів структури розкидані по місту. Все це створює серйозні незручності рівнянам. З переїздом у одну будівлю всі ці недоліки автоматично будуть усунені.

На мера Рівного знову скаржаться


3. Ефективне використання приміщень міської громади дасть значну економію бюджетних коштів.

Адже енергоефективність теперішніх офісів юстиції залишає бажати кращого. Стара державна будівля ЦНТІ не бачила ремонту десятиліттями. Сотні тисяч гривень платників податків використовуються на неефективні системи опалення. А це - перевитрати природного газу, електроенергії. Не по-господарськи витрачати тисячі гривень для опалення старих приміщень та підігріву атмосфери по всьому місту.

4. Скорочення неефективних чиновників на 30 відсотків.

Рівненська юстиція щомісяця впроваджує ефективні реформи. Запроваджено електронні сервіси, он-лайн послуги, ліквідовується реєстраційна бюрократія, реєстраційні функції передані нотаріусам та органам місцевого самоврядування. На черзі - ліквідація і реорганізація неефективних структур міських та районних управлінь, реформа державної виконавчої служби. В підсумку вже в 2016 році вдасться скоротити штат Рівненської юстиції на 30 відсотків. Рівненська юстиція має стати сервісною службою результативних менеджерів.


5. Європейський рівень сервісу та публічності.


Мін`юст – одне з головних відомств, яке проваджує реформи. Тут створюють якісну юридичну сервісну службу, яка працюватиме за європейським стандартом. Проводять тренінги, навчальні семінари, громадські обговорення. За участі юристів, нотаріусів, громадських організацій, депутатів тут розробили концепцію «Якісний державний сервіс». Працюють за публічною картою реформ. Відкриття Центру надання адміністративних послуг – перший крок, а Дім Юстиції - логічне і необхідне продовження реформи.







На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ