17.03.2016, 16:40

У Рівному - переможець комунальної акції від ПриватБанку

Мешканка міста Рівне Світлана Сергієнко стала переможницею спільної акції MasterCard та ПриватБанку та одержала подарунок від ПриватБанку - 1000 грн на компенсацію комунальних витрат.
Світлана розрахувалась за комунальні послуги в інтернет-банку Приват24 та стала переможцем акції “Комуналка у Приват24 з MasterCard”. Умови акції були надзвичайно прості та вигідні. Все, що треба було зробити, – зареєструватися в акції на сайті pb.ua/plat та здійснити від 5 комунальних платежів в інтернет-банку Приват24 (розділ «Мої платежі») зі своєї картки MasterCard.

“Я дуже задоволена перемогою. Постійно здіснюю комунальні платежі в Приват24. Тепер допомагаю і батькам, теж оплачую їх комунальні платежі особисто. - ділиться враженнями Світлана Сергієнко. - Сервіс дуже зручний і доступний. Оплачені платежі завжди можна переглянути в електронному вигляді та роздрукувати копію квитанції про оплату. Ось вже і моя малеча допомагає - нещодавно закінчила БізнесШколу ЮніорБанку, вивчила усі хитрощі інтернет-банкінгу, тож робимо це разом. Дякую за несподіваний подарунок та очікую наступних приємних сюрпризів від ПриватБанку”.

Для зручностей клієнтів ПриватБанк пропонує розширити можливості оплати комунальних платежів за допомогою власних сервісів.

Безперечно, найбільш звичним способом оплати рахунків залишається каса відділення. Завдяки найбільшій мережі, дістатись до відділення може практично кожен, незалежно від місця проживання. Та є і певні недоліки - комісія за платіж в касі є найбільшою, а коли до каси черга, клієнт ще й витрачає час на очікування. Для економії часу та коштів ПриватБанк пропонує альтернативні та сучасні методи оплати:

Термінал самообслуговування - автоматизована система розрахунків, яка не вимагає присутності спеціаліста для проведення платежів. Оплата можлива як за допомогою картки, так і готівкою.

Сервіс Приват24 - Інтернет-банк, в якому клієнти мають змогу самостійно оплатити комунальну послугу та інші платеж просто вказавши свою адресу та необхідні реквізити.

Регулярний платіж - клієнт вказує реквізити одержувача платежу, суму та періодичність списання коштів, після чого банк у визначений час регулярно перераховуватиме гроші з картки клієнта на рахунок підприємства – постачальника комунальних послуг. Регулярні платежі можна встановити як фіксовані, так і за сумою надісланого рахунку. У першому випадку - це регулярний платіж з фіксованою сумою і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлена послуга. Другий варіант - це регулярний платіж за надісланими рахунками, який ідеально підходить для оплати комунальних послуг з нефіксованими сумами платежів. У цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку вказав банку постачальник послуг.

Мобільний додаток Приват24
- аналог Інтернет-банку Приват24 для мобільних пристроїв. Усі фінансові операції, в тому числі і комунальні платежі, будуть доступні з мобільного телефону – комфортно та в будь-який час, без вихідних і перерв.

Окремо варто відмітити, що сервіси дають можливість внести покази лічильника для подальшого розрахунку заборгованності.

Отож, можливостей для оплати комунальних послуг в ПриватБанку є дійсно багато і клієнт сам може обрати той варіант, який для нього найбільш вигідний. Зробіть і ви свій оптимальний вибір!

Нагадаємо, всеукраїнська акція “Комуналка у Приват24 з MasterCard” стартувала з 1 листопада 2015 року і завершилася 31 січня. У ній міг взяти участь кожен, хто користується Приват24. В Україні переможцями стали 150 клієнтів. Крім цього 34 803 користувачі Приват24 отримали поповнення мобільного телефону.

Щасливе Рівне