Ми у Facebook
05.04.2016, 13:00

У Рівному розкажуть, як залучати клієнтів у салонах індустрії краси

В даний час дуже важливим є розуміння власних клієнтів, відчути, що саме очікують наші клієнти від відвідування салону краси, косметологічного кабінету, масажного кабінету, спа-центру, наскільки важливим є вміння слухати клієнта, звертати уваги на дрібнички.
З чого починається відкриття салону? З інтер’єру? З приміщення? А може все-таки з розуміння, для кого ми його відкриваємо?

Участники: керівники та власники салонів краси, косметологічних кабінетів, спа-центрів, масажних кабінетів, кількість учасників до 15 чол.

Тренінг проводять:
Новацький Володимир: Бізнес-тренер, ігротехнік. Серед клієнтів: бізнес довідка «1563», РФ ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», сайт 0362.ua, група компаній «Автоград», ПП «Панорама Бізнесу», Компанія «АВТОЛЮКС», Гуртівня дитячих Іграшок «Розумна Іграшка», рекламно-маркетингова компанія “Неомарк”.

Білоус Лариса: приватний підприємець, засновник торгової компанії з обслуговування підприємств індустрії краси «Стиль-Проф», власник салону краси «SUN».

У Рівному відкриють фотовиставку фотографів - початківців

Програма тренінгу складається з наступних блоків:
1. Блок - Типологія клієнтів
Ціль: 3 основні типи клієнтів, техніки визначення типажу клієнта з перших хвилин по телефону; в реальній зустрічі, потреби та мотиви різних типів клієнтів, техніки ведення діалогу з кожним з типів клієнтів, індивідуальний підхід.

2. Хто Ваш клієнт
Ціль: зрозуміти, з чого потрібно почати відкриття салону краси; навчитися описувати своїх потенційних клієнтів та формувати подальші дії для отримання постійних клієнтів.

3. Стандарти в роботі
Ціль: Виявлення «розбитих вікон» салону краси та чітка схема, як це виправити. Формування стандартів в роботі в залежності від сформованого типажу клієнтів салону.

4. Робота із запереченнями
Ціль: Засвоєння на практиці формули роботи з запереченнями, вивчення типів заперечень.

5. Блок- Стратегія WIN-WIN. Формування лояльності клієнтів до салону, як первинного клієнта зробити постійним.

Ціль
: Формування в учасників стратегії переможець-переможець у відносинах з клієнтами, колегами. Показати, як можна первинного клієнта зробити постійним. (Це потрібно описати в доступній для учасників формі).

Учасники тренінгу отримають:
1. Практичні навики формування індивідуального підходу до кожного клієнта;
2. Збільшення мотивації досягати успіху в поставлених задачах, та емоційний «заряд».
3. Живе спілкування в колі професіоналів, однодумців.
4. Легко та чітко описувати своїх цільових клієнтів та формувати відповідно до цього стандарти в роботі.
5. Легкість у виявленні переваг та недоліків салону у колі конкурентів.

Тренери поділиться з Вами досвідом впровадження рекомендованих методів та пропозицій на практиці. Ви потренуєтесь на практиці визначати різні типи клієнтів, і, як з ними домовлятись; будете легко заповнювати таблиці з описами цільових клієнтів, що допоможе у впровадженні чіткої стратегії у роботі; зрозумієте, на кого і на що потрібно орієнтуватися в бізнес-процесах салону.

ФОТО: веломаршрути Рівненщиною - гойдалка на Горині

В тренінгу будуть використовуватись: комплексні вправи, метафорична ділова гра.

Після тренінгу пропонується:

- Пост-тренінг у формі круглого столу «Відповіді на важкі запитання, які виникли в контексті проведеного тренінгу», тривалість 1,5години. Проводиться через 2 тижні після тренінгу.

Вартість участі в тренінгу:
При реєстрації та оплаті авансу * за два дні до початку тренінгу –450 грн з особи;
після - 575грн з особи.

У вартість входить: робота тренера, роздатковий матеріал, постренінговий супровід протягом місяця , участь у пост-тренінгу, кава-перерви.

Дата проведення: 16.04.2016
початок о 10.00, тривалість до 18.00

Місце проведення: м.Рівне, вул.Гагаріна, 39

Кількість учасників в групі обмежена, попередня реєстрація обов'язкова!

Реєстрація за телефонами:
097-508-14-36 Лариса, 0673621131 Володимир






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ