Ми у Facebook
27.04.2016, 14:40

Керуюча супермаркету Рівного вибачилася за хамство продавця

Вона спеціально для цього зателефонувала в ОГО.
Як писав портал ОГО, у рівненському супермаркеті "Саммаркет" касир нахамила покупцю через одну гривню.

Як зменшити кількість антибіотиків у м'ясі

Керуюча супермаркету "Саммаркет" Вікторія Ольшанська звернулася в ОГО, щоб вибачитися:

- Хочу вибачитися перед споживачем за поведінку працівників супермаркету, зокрема, за ту прикру ситуацію, про яку писали в ОГО. Невідповідність у ціні на упаковці і на касі виникла через технічний збій у роботі обладнання. Через це неправильні ціни були завантажені у ваги. Тож покупець має рацію. Продавець у цьому випадку не приділила належної уваги покупцю, і не розібралася у ситуації. Тож ми провели з ним роз'яснювальну роботу. Також встановили касирам кнопки виклику адміністрації на випадок, якщо виникають подібні конфліктні ситуації. Запрошую цю споживачку до нас. Ми готові її вислухати і повернути їй кошти. Окрім цього, закликаю відвідувачів нашого супермаркету, якщо виникають у нашому закладі якісь проблеми, звертатися до адміністрації за телефоном 63-80-35.

Поради рівнянам до Великодня: оригінальні ідеї для оздоблення пасхальних яєць [+Фото]





На правах реклами