Ми у Facebook
15.08.2016, 16:20

Рівнянка поскаржилася на різні ціни в меню та чеку

Нині соціальні мережі стають найбільш ефективним способом дізнатися відгуки про заклади харчування Рівного, а також залишити свій відгук.
У соціальній мережі Вконтакті, у групі ВИЛКА рівнянка розповіла про неприємну ситуацію, яка відбулася з нею у одному з закладів нашого міста.

Дівчина розповіла про те, як в меню та у чеку їй вибили різні ціни за замовлення.

Довелося забігти в ресторацію БУРЖУЙ перекусити.
Замовила теплий салат з телятини і бринзи та піцу "Цезар".
Люди, коли принесли салат, я аж ахнула, крутяк!!! Але спробувала - це просто.... Гора виявилася капустою, телятина жахливо пересмажена, як шкварки, пекінська капуста нарубана аби як, поєднання бринзи (смак справжньої знаю), бальзамічного оцету, лимонного соку, люблю корисні салати, але це, ну реально...жах, Щоб зрозуміти, треба покуштувати. Піца, як на такі гроші (30 грн.) дуже навіть нормальна, по грамах: в меню - 200, а в чеку 240.

І головне, в меню салат коштував 55 грн., а в чеку 75 грн. На питання офіціанту, чому так, відповідь, що адміністратор внесла всі зміни у меню, крім того, що подали мені, продемонструвавши інші, оновлені ( може вони всім дають зі старими цінами, а при розрахунку сюрприз))).

Чи зайду ще? Навряд, розумію, 20 гривень зараз ніщо, копійки, але коли адмін сам припустився помилки, а заклад не зміг достойно вийти з ситуації, то не треба своє недопрацювання перекладати на чужі плечі. Все)


Якщо хтось із працівників закладу готовий прокоментувати ситуацію, ми готові надати йому таку можливість на нашому сайті.





На правах реклами