02.09.2016, 19:00
Рівнянка поскаржилася на хамство у кафе
Поганим сервісом у Рівному нікого не здивуєш. Кафе і ресторани часто не дуже поважно відносяться до своїх гостей.
Водночас ми постійно розповідаємо ці історії, щоб ви знали про заклади, які псують своє "обличчя" хамським відношенням до гостей.
Ось ще одна історія з групи ВИЛКА:
Черговий раз прийшли в СТАЛЕВУ ГОРУ, але це було ВОСТАННЄ!!! Враження від закладу після першого візиту-приємні, пиво смачне, ціни помірні, але з часом, коли приходиш 3-5 разів починаєш помічати, що і обслуговування сповільнюється і порції маленькі, тому замовляєш 2 чи більше (тому і ціна така мала за порцію), але на все закриваєш очі бо новий заклад і все ще налагодиться можливо...
Однак, коли ти випадково рукою на столі зачіпаєш та б'єш бокал 0,5, а в чеку ручкою дописано "бакал=85 грн", починаєш потрошки обурюватись і залучаєш до розмови адміністратора.
Вот тут и понеслось...
Жіночка адміністратор, починає з наїздом вимагати 85 гривень за бокал який коштує максимум 30 навіть з їх брендуванням. При чому нагло і м'яко кажучи зверхньо спілкується з відвідувачами. На законну вимогу видати чек за бокал, акт списання бою, накладні з заявленою вартістю-кличе охорону. Охорона пересвідчившись, що вгамовувати нема кого і всі культурно спілкуються, мовчки стоїть в стороні. Адміністратор говорить про те,що, мовляв, вони працюють в тестовому рижимі тому в меню нема вартості бою посуди і ніяких документів видати вона не може. Після додаткових аргументів, та заяви що оплата буде проведена лише за наявності документів, які підтверджують вартість бокалу, а отже зрозумівши, що розвести на грощі за бокал не вийде жіночка (не ті приємні дівчата,що стоять на вході) говорить, що раз ми такі то вона з офіціантами сама заплатить за бокал, а нас більше не пустять в це кафе і демонстративно розвертається та йде.
Так от, згідно ст. 323 ЦКУ Ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відвідувачі закладу СГ (і не тільки) мають знати, що вони нічого не зобов'язані оплачувати більшого ніж передбачено в меню закладу і про, що їх не попереджали заздалегіть.
П.С. учасники групи, будьте пильними і не дозволяйте, щоб на Вас незаконним способом наживались!!!
Адміністратору-ГАНЬБА за незнання законів та зухвале і хамське поводження, а всім добра
Ось ще одна історія з групи ВИЛКА:
Черговий раз прийшли в СТАЛЕВУ ГОРУ, але це було ВОСТАННЄ!!! Враження від закладу після першого візиту-приємні, пиво смачне, ціни помірні, але з часом, коли приходиш 3-5 разів починаєш помічати, що і обслуговування сповільнюється і порції маленькі, тому замовляєш 2 чи більше (тому і ціна така мала за порцію), але на все закриваєш очі бо новий заклад і все ще налагодиться можливо...
Однак, коли ти випадково рукою на столі зачіпаєш та б'єш бокал 0,5, а в чеку ручкою дописано "бакал=85 грн", починаєш потрошки обурюватись і залучаєш до розмови адміністратора.
Вот тут и понеслось...
Жіночка адміністратор, починає з наїздом вимагати 85 гривень за бокал який коштує максимум 30 навіть з їх брендуванням. При чому нагло і м'яко кажучи зверхньо спілкується з відвідувачами. На законну вимогу видати чек за бокал, акт списання бою, накладні з заявленою вартістю-кличе охорону. Охорона пересвідчившись, що вгамовувати нема кого і всі культурно спілкуються, мовчки стоїть в стороні. Адміністратор говорить про те,що, мовляв, вони працюють в тестовому рижимі тому в меню нема вартості бою посуди і ніяких документів видати вона не може. Після додаткових аргументів, та заяви що оплата буде проведена лише за наявності документів, які підтверджують вартість бокалу, а отже зрозумівши, що розвести на грощі за бокал не вийде жіночка (не ті приємні дівчата,що стоять на вході) говорить, що раз ми такі то вона з офіціантами сама заплатить за бокал, а нас більше не пустять в це кафе і демонстративно розвертається та йде.
Так от, згідно ст. 323 ЦКУ Ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відвідувачі закладу СГ (і не тільки) мають знати, що вони нічого не зобов'язані оплачувати більшого ніж передбачено в меню закладу і про, що їх не попереджали заздалегіть.
П.С. учасники групи, будьте пильними і не дозволяйте, щоб на Вас незаконним способом наживались!!!
Адміністратору-ГАНЬБА за незнання законів та зухвале і хамське поводження, а всім добра
Категорія: Новини > Споживач
Автор: OGO.uaКоментарів: 1Переглядів: 7121Інші статті рубрики:
Встигніть до 1 грудня: як подати документи на житлову субсидію у 2024 році
Для отримання житлової субсидії з 1 жовтня заяву і документи на її призначення потрібно подати до 1 грудня.
переглядів: 16
6 500 грн на кожну дитину: як отримати грошову допомогу в межах програми "Тепла зима"
В межах впровадження комплексного пакету «Зимової підтримки» для українських родин Міністерство соціальної політики запроваджує нову виплату “Тепла зима”.
переглядів: 91
Як урізноманітнити пісне меню: рецепти сніданків, які вам сподобаються
Піст — це чудовий привід оновити своє меню і спробувати нові страви, які не містять продуктів тваринного походження. Навіть у рамках обмежень можна створити поживний і смачний сніданок, який зарядить енергією на весь день.
переглядів: 120
Важливі рішення та саморозвиток: астропрогноз на 28 листопада
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на завтра.
переглядів: 223
Дешево та швидко: рецепт смачного гарбузового пирога
Пиріг сподобається навіть тим, хто не любить гарбузу.
переглядів: 234