09.09.2016, 20:00

Чим небезпечна реклама для дітей

Напевно вам не раз доводилося чути, як батьки чи рідні із захопленням розповідають, як їх малюк, ще не навчившись ходити, вже знає, як управлятися з пультом від телевізора, а від реклами його взагалі не відтягнути. Але чи позитивно це впливає на дитину?
Діти швидше запам'ятовують рекламні ролики, ніж дитячі віршики, і вимагають від батьків купити саме цю марку чи фірму, тому що впевнені, що вона найкраща, як їх переконувала реклама. Від реклами важко кудись сховатися, так як вона всюди. Але найбільша порція рекламного впливу дістається нам саме з телевізора. На жаль, ми не завжди до кінця усвідомлюємо наслідки такого впливу на дитячу свідомість і не бачимо проблеми в тому, що дитина зайвий раз перегляне рекламний ролик. Чому важливо захистити дітей від впливу реклами?

Дитячий мозок вбирає, як губка, все, що транслюється з екрану. Чим молодша дитина, тим легше їй щось внушити. Але і підлітки, якщо їх не вчили критично ставитися до інформації, - легка мішень для рекламних компаній. Орієнтуючись на підростаючі покоління, фірми борються також і за увагу своїх майбутніх клієнтів.

Реклама буває різною, і ті, хто створює її, використовують найрізноманітніші способи, щоб привернути увагу глядачів. У тому числі такі, які маніпулюють нашою свідомістю і можуть змінювати наші переконання і поведінку. Далеко не завжди в кращу сторону. Реклама переконує нас, що саме цей товар нам життєво необхідний. Дитина вірить, що цей продукт - найкращий, і не вчиться перевіряти, вибирати і порівнювати. До того ж часто рекламують те, що зовсім не корисно для здоров'я дитини. Вона починає вимагати від батьків шоколадки, цукерки, газовану воду в непомірних кількостях. Батьки стають для дитини поганими, якщо відмовляються виконувати її вимоги.

Реклама впливає на підсвідомість дитини і її поведінку. Дитина, якій дозволяють дивитися без обмежень рекламні ролики, схильна до частих змін настрою, примхлива, замкнута.

То як знизити шкідливий вплив реклами? Вимкнути рекламу - це найдієвіший і ефективний спосіб. Цікавий фільм або передачу можна подивитися в запису або онлайн, або ж на час рекламної паузи вимкнути телевізор, а потім знову включити. Навчайте дітей критично ставитися до будь-якої інформації, особливо рекламної. Пояснюйте, що рекламований товар - не обов'язково найкращий і необхідний. Привчайте перевіряти якість і пояснюйте наслідки користування або вживання того чи іншого продукту. Найкраще для дітей від народження до п'яти років - якомога менше дивитися телевізор.

За матеріалами: ihappymama.ru.

Читати також:

Чому не можна годувати дітей перед телевізором

Діти перед телевізором: ФОТО для батьків
Щасливе Рівне