Ми у Facebook
22.09.2016, 14:00

Рівненським кафе треба ґрунтовно підійти до вибору персоналу

Про це постійно говорять рівняни у соціальних мережах.
Так, буквально кілька днів тому OGO.ua писав про те, що "Такої наглості та безпорядку я ніде не бачив", - рівнянин про обслуговування у кафе.

Як вже сьогодні історія про черговий випадок недобросовісного виконання своїх обов'язків працівниками одного з закладів у Рівному.

У рівненському супермаркеті обважують покупців

Хочу написати про "ресторан" Дріада, що відкрився на Макарова (напроти ринку Млинівського). Почну з того, що я святкувала там свій день народження. Так як нас було 5 чоловік, то попереднього замовлення я не робила. Ми прийшли і замовляли все відразу. На рахунок ремонту і інтер'єру зроблено все гарно,вишукано. Меню... Скажу чесно,як для ресторану, то маленьке. Проте їжа дуже смачна. Але зовсім не сподобалось обслуговування: дівчата меню не знають,повар відмовився повторно зробити шашлик (обґрунтував це тим,що не встигає, бо є велике замовлення). Салат з капусти нам відмовились зробити. Поки не прийшла адміністратор та власник і не пообіцяли нам особисто. Одним словом персонал зовсім не вміє працювати з відвідувачами. Страви сподобались,ціни нормальні. .. Треба було більш ґрунтовно підійти до вибору персоналу. В рахунку дівчата нас обрахували на 16 грн. Дрібниця,але загалом враження від обслуговування не дуже....
P.s. прохання анонімно, оскільки шашлик сподобався і маю намір ще раз або і кілька разів туди завітати)





На правах реклами