01.10.2016, 15:00
Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг приймав колег з Києва
Сьогодні програмні інновації є не лише вимогою часу, це ефективні рішення, які спрямовані на оптимізацію операційних процесів, правильного планування робочого часу та контролю над поставленими завданнями. Відтак, Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг приймав колег з м. Києва.
«Окрім гостинності та дружньої атмосфери, ми завжди робимо ставку на ефективність та професіоналізм. Це важливі критерії сьогодення, котрі часто нівелюється різноманітними чинниками. Сьогодні вкрай важливо мислити категоріями «послуга-клієнт», адже без цієї філософії важко побудувати сервісну державу. Саме тому ми впровадили інформаційно-телекомунікаційну систему (розроблену РЕНОМЕ-СМАРТ) і ділимося з усіма успішними результатами. Працюючи на результат, ми хочемо показати всім, що 2016 рік – рік ефективності», - Юлія Шигорева, Менеджер з питань розвитку Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг.
Працівники Рівненського регіонального ЦНАПу побували на тренінгу
Враховуючи те, що ЦНАП у м. Рівному успішно провів децентралізацію владних повноважень у сфері надання адміністративних послуг, гостям було презентовано нові стандарти роботи. Важливим є те, що ці послуги надаються безпосередньо в день звернення клієнта під час прийому.
«…Окрім зовнішнього вигляду, у вас дуже правильна організаційна побудова роботи Центру: децентралізація повноважень реалізована органами місцевого самоврядування, а саме: в державній реєстрації юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. А також з питань формування і ведення реєстру територіальної громади міста, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та видачі різних видів довідок у цій сфері. Також сподобалося зонування приміщення, електронна оцінка якості роботи, що розміщена при вході, голосовий супровід електронної черги. Показовим є і кваліфікований персонал, що надає послуги у ЦНАПі.», - Наталія Шамрай, Директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг м. Києва.
Рівненський регіональний ЦНАП став одним з кращих в Україні
Опісля уже класичної екскурсії Центром, делегації було запропоновано операційно ознайомитися із впровадженою інформаційно-телекомунікаційною системою «ЦНАП-Smart-quality-service», відчути всі переваги автоматизації.
«Я в захваті. Це так просто! Не потрібно мати особливі комп’ютерні навики. Програма є доступною для освоєння, оперативно «підтягує» всі потрібні дані та звіти. Головне – надзвичайно економить час.», - Наталія Гайдамака, начальник відділу Департаменту з питань реєстрації м. Києва
За інформацією прес-служби Рівненського регіонального Центру надання адміністративних послуг
Працівники Рівненського регіонального ЦНАПу побували на тренінгу
Враховуючи те, що ЦНАП у м. Рівному успішно провів децентралізацію владних повноважень у сфері надання адміністративних послуг, гостям було презентовано нові стандарти роботи. Важливим є те, що ці послуги надаються безпосередньо в день звернення клієнта під час прийому.
«…Окрім зовнішнього вигляду, у вас дуже правильна організаційна побудова роботи Центру: децентралізація повноважень реалізована органами місцевого самоврядування, а саме: в державній реєстрації юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. А також з питань формування і ведення реєстру територіальної громади міста, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та видачі різних видів довідок у цій сфері. Також сподобалося зонування приміщення, електронна оцінка якості роботи, що розміщена при вході, голосовий супровід електронної черги. Показовим є і кваліфікований персонал, що надає послуги у ЦНАПі.», - Наталія Шамрай, Директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг м. Києва.
Рівненський регіональний ЦНАП став одним з кращих в Україні
Опісля уже класичної екскурсії Центром, делегації було запропоновано операційно ознайомитися із впровадженою інформаційно-телекомунікаційною системою «ЦНАП-Smart-quality-service», відчути всі переваги автоматизації.
«Я в захваті. Це так просто! Не потрібно мати особливі комп’ютерні навики. Програма є доступною для освоєння, оперативно «підтягує» всі потрібні дані та звіти. Головне – надзвичайно економить час.», - Наталія Гайдамака, начальник відділу Департаменту з питань реєстрації м. Києва


За інформацією прес-служби Рівненського регіонального Центру надання адміністративних послуг

Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: OGO.uaПереглядів: 2202Інші статті рубрики:
У Рівному на чотири дні відключать вуличне освітлення на кількох вулицях

У Рівному з 26 по 30 березня 2025 року частина вулиці залишиться без вуличного освітлення.
переглядів: 97
У пологовому будинку Рівного народилися одразу п’ять пар двійнят

У Пологовому будинку Рівненської міської ради наразі спостерігається справжній бебі-бум — у медичному закладі перебуває одразу п’ять пар двійнят.
переглядів: 92
У Басівкутське озеро запустили нових мешканців

В озері в парку Оствиця з’явилися нові мешканці – близько тонни товстолобів
переглядів: 120
Голова транспортної комісії в Рівному проведе прийом громадян

У середу, 2 квітня, депутатка Рівненської міської ради Катерина Марчук, яка очолює постійну комісію з питань міського господарства, транспорту, зв’язку та екології, проведе особистий прийом громадян у громадській приймальні «Рівне Разом».
переглядів: 156
Яку погоду чекати на Рівненщині 27 березня

На Рівненщині прогнозують до +14 градусів тепла.
переглядів: 159