Ми у Facebook
08.11.2016, 10:40

У рівненському кафе офіціанти обслуговують, як "сонні мухи"

Черговий відгук про обслуговування у кафе Рівного опублікували у соціальних мережах.
Історію розмістила рівнянка у групі ВИЛКА і розповіла, про погане обслуговування у кафе міста.

ФОТО - Рівнянці доставили піцу з волоссям

Були з чоловіком в закладі "Melrose bar-grill". Меню дали нам відразу, але для того, щоб в нас взяли замовлення, треба було маячити офіціантам, і не раз, і головне стоять без діла, або бродять, як сонні мухи, тусуються біля каси по 3-4 людини. Ну таке, взяли замовлення, думали незручності закінчились... А ні...

Замовлення нам несли 30 хв, банальні бургери, в той час як ті хто прийшов пізніше доїдали свої стейки!!!! Ну ок, пообідали, треба рухатись далі... Просимо розрахувати, безготівковий розрахунок (перед замовленням уточнили, чи працює термінал, тому що останнім часом, якось геть мало користуємося готівкою). Почалась наступна епопея... Термінал є, але в адміністратора в кабінеті, а адміністратора НЕМА... Чекали ми ще хвилин 10 поки її знайдуть... Прийшла і почала розповідати, що то вони просто так довго перевантажувались... Ну брєд... Немає більше бажання йти туди, і тільки через обслуговування!!!


У кафе Рівного подали піцу з...землею





На правах реклами