Ми у Facebook
07.01.2017, 14:00

Підсумки року - 2016: Ощадбанк – банк, який вже не ощадкаса

Ощадбанк: Мій банк - Моя країна!
БАНК ДЕРЖАВИ ДЛЯ ДЕРЖАВИ – якісний актив і агент змін, інструмент реалізації державних програм

1. Реструктуризація зовнішнього боргу: успішно проведено переговори щодо перепрофілювання випусків єврооблігацій та субординованого боргу на загальну суму 1,3 млрд дол. США та узгоджено перенесення виплат по боргу з періодів 2016-2018 років за горизонт 2019 року. Банк отримав найкращі умови реструктуризації серед державних корпорацій!

2. Прибуток: після кількох років збиткової діяльності банк демонструє чистий прибуток за 10 місяців 2016 року – 422,5 млн грн.

3. Повернення кредитів рефінансування: вперше розпочато повернення кредитів рефінансування НБУ. Загалом з 2015 року Ощадбанк повернув НБУ 17 млрд 312 млн грн, що становить майже 90% загальної суми кредитів рефінансування. З них близько 15 млрд грн повернуто достроково.

4. Ефективне впровадження державних програм: Ощадбанк – ЛІДЕР програми енергоефективності «Ощадний дім» (81% від всього обсягу програми!). Сума наданих банком протягом 2014-2016 років кредитних коштів за цією програмою перевищила 2 млрд грн. Це 127 тис. кредитів на утеплення житла. При цьому з нуля було побудовано кредитний процес, а рівень прострочення за цими кредитами – 0,4%.
Для забезпечення соцвиплат, зокрема пенсіонерам-переселенцям, Ощадбанк створив інноваційний продукт – Електроне пенсійне посвідчення.

5. Захист державної власності: Ощадбанк – перша державна компанія, яка заявила претензії щодо захисту власних інвестицій до РФ та розпочала процедуру міжнародного арбітражу. Позов подано! Сума претензії – понад 1 млрд дол. США.

БАНК МІЛЬЙОНІВ УКРАІНЦІВ ДЛЯ МІЛЬЙОНІВ УКРАЇНЦІВ – бренд №1, банк першого вибору для більшості громадян і компаній

1. Повернення довіри: вперше за останні 20 років повернуто втрачені позиції Ощадбанку – від щоденних відтоків у 200-300 млн грн (у березні 2014 року) – до першого місця за приростом строкових депозитів фізосіб за результатами 2015 року та першого півріччя 2016 року.

2. Лідерство в роздрібному сегменті за кожним з ключових бізнес-напрямів:

- реформування найбільшої банківської мережі: за два роки відкрито 424 відділення нового формату, серед них – перші в Україні та Східній Європі інклюзивні відділення та власна розробка Ощадбанку – мобільні відділення на базі броньованих автомобілів КрАЗ;

- роздрібне кредитування: термін прийняття рішень за кредитними заявками скорочено в 10 разів – з тридцяти до трьох днів;

картковий бізнес: перше місце за приростом активних карток у 2015 та першому півріччі 2016 року;

- еквайринг: прогрес з 32-го на 2 місце за кількістю платіжних терміналів. Серед клієнтів – понад 10 тис. підприємств. Зокрема, розрахунки через термінали Ощадбанку проводять «Нова пошта», Патрульна поліція, WOG CAFE в потягах Інтерсіті та багато міжнародних компаній: «МакДональдз» в Україні, «Ашан», DHL Express Україна, TUI Ukraine, Turkish Airlines.

- зарплатні проекти: вже зараз більше половини клієнтів банку – не державні, а комерційні підприємства, серед яких провідні міжнародні компанії. Для порівняння: кількість підприємств на зарплатному обслуговуванні в 2014 р. – 14 000, а вже в 2016 р. – 26 000. Більш ніж 2 млн клієнтів є держателями зарплатних карток банку.

3. Підтримка ММСБ: вперше Ощадбанк у своїй стратегії виокремив для себе ММСБ як пріоритетний сегмент. У квітні 2015 року з нуля сформовано бізнес-напрям і команду. З моменту створення бізнес-напряму кількість активних клієнтів сегмента збільшилась на 38%, зростання ресурсної позиції з бізнес-напряму – на 195% (з 4,7 млрд грн до 13,9 млрд грн).

4. Технологічність: Ощадбанк отримав DIGITAL-обличчя:
«Моя картка» – миттєва та безкоштовна «точка входу» в банк для кожного клієнта;
новий сайт – у ТОП-3 за функціоналом та дизайном;
оновлені платформи WEB- та MOBILЕ-банкінгу – в ТОП-3 за функціоналом;
260 зон самообслуговування (зростання за кількістію зон за 2 роки в 52 рази!). До кінця року заплановано 300, у 2017 році – 500;
2 628 банкоматів та більше 2000 інформаційно-платіжних терміналів.

5. Нова комунікаційна платформа: банк, який понад 20 років свого існування не бачив клієнта «у фокусі», за 2 роки докорінно змінив стиль комунікації, зробивши спілкування з клієнтом регулярним, проактивним, зрозумілим.

БАНК №1 СЕРЕД СИСТЕМНО ВАЖЛИВИХ БАНКІВ

1. Інновації: вперше слово «ІННОВАЦІЇ» стало поряд із назвою найбільшого державного банку. Банк за два роки запропонував цілу низку новацій та трендів:
BankID – саме розробку Ощадбанку Національний банк обрав як загальнонаціональну платформу. Планується зробити цей сервіс загальнодоступним;
Картка містянина – впроваджено в Києві, Львові, Чернівцях, Мукачевому;
Безконтактна оплата проїзду в Київському метро, фунікулері та борщагівській лінії швидкісного трамваю;
Електронне пенсійне посвідчення;
Перший у Києві автоматичний паркінг на ВДНГ і встановлення зарядних пристроїв для електрокарів поряд із відділеннями банку.

2. Розвиток співробітників: найбільший, понад 30-тисячний колектив отримав можливість зростати професійно та кар’єрно і змінюватись разом із банком.
Співробітники вперше отримали можливість внутрішньої промоції, «соціального ліфту» – у вересні 2015 року розпочато формування внутрішнього кадрового резерву. За період дії проекту здійснено понад 100 кадрових переміщень з числа резервістів (кожен п’ятий з резерву вже отримав підвищення).

3. Масштабні внутрішні перетворення:
нова кредитна та ризик-політика. Вперше ризикам надано право вето на кредитні рішення;
робота з проблемним портфелем. Реальні успіхи стягнення проблемної заборгованості через суди – понад 1 млрд грн повернуто за 2015 рік;
перехід на міжнародні стандарти звітності. Забезпечено повну автоматизацію розрахунку резервів за фінансовими активами відповідно до одного з найбільш складних стандартів – 39-го;
реформування системи закупівель. Супровід стратегічно важливих закупівель здійснює компанія PricewaterhouseCoopers. Впроваджено практику прямих контрактів з виробниками, що забезпечує  зниження ціни на 25-30%. Ощадбанк першим серед держбанків здійснив масштабний перехід на електронні торги – в системі ProZorro банком проведено 687 тендерів на планову суму 547,43 млн грн та отримано економію 41,64 млн грн.

4. Ощадбанк – банк-волонтер! Соціальні та благодійні проекти мають системний та масштабний характер: клуби для соціалізації людей з інвалідністю та майстер-класи в інклюзивних відділеннях, просування ідеї безбар’єрності, проект «Мистецтво, що рятує» – понад 7 млн грн зібрано на двох благодійних аукціонах для реабілітації бійців та підтримки жителів у зоні АТО, багато інших ініціатив, ініціаторами і реалізаторами яких стали співробітники нового Ощадбанку.

Ліцензія Національного банку України №148 від 05.10.2011 року.





На правах реклами