Підсумки року - 2016: Ощадбанк – банк, який вже не ощадкаса
1. Реструктуризація зовнішнього боргу: успішно проведено переговори щодо перепрофілювання випусків єврооблігацій та субординованого боргу на загальну суму 1,3 млрд дол. США та узгоджено перенесення виплат по боргу з періодів 2016-2018 років за горизонт 2019 року. Банк отримав найкращі умови реструктуризації серед державних корпорацій!
2. Прибуток: після кількох років збиткової діяльності банк демонструє чистий прибуток за 10 місяців 2016 року – 422,5 млн грн.
3. Повернення кредитів рефінансування: вперше розпочато повернення кредитів рефінансування НБУ. Загалом з 2015 року Ощадбанк повернув НБУ 17 млрд 312 млн грн, що становить майже 90% загальної суми кредитів рефінансування. З них близько 15 млрд грн повернуто достроково.
4. Ефективне впровадження державних програм: Ощадбанк – ЛІДЕР програми енергоефективності «Ощадний дім» (81% від всього обсягу програми!). Сума наданих банком протягом 2014-2016 років кредитних коштів за цією програмою перевищила 2 млрд грн. Це 127 тис. кредитів на утеплення житла. При цьому з нуля було побудовано кредитний процес, а рівень прострочення за цими кредитами – 0,4%.
Для забезпечення соцвиплат, зокрема пенсіонерам-переселенцям, Ощадбанк створив інноваційний продукт – Електроне пенсійне посвідчення.
5. Захист державної власності: Ощадбанк – перша державна компанія, яка заявила претензії щодо захисту власних інвестицій до РФ та розпочала процедуру міжнародного арбітражу. Позов подано! Сума претензії – понад 1 млрд дол. США.
БАНК МІЛЬЙОНІВ УКРАІНЦІВ ДЛЯ МІЛЬЙОНІВ УКРАЇНЦІВ – бренд №1, банк першого вибору для більшості громадян і компаній
1. Повернення довіри: вперше за останні 20 років повернуто втрачені позиції Ощадбанку – від щоденних відтоків у 200-300 млн грн (у березні 2014 року) – до першого місця за приростом строкових депозитів фізосіб за результатами 2015 року та першого півріччя 2016 року.
2. Лідерство в роздрібному сегменті за кожним з ключових бізнес-напрямів:
- реформування найбільшої банківської мережі: за два роки відкрито 424 відділення нового формату, серед них – перші в Україні та Східній Європі інклюзивні відділення та власна розробка Ощадбанку – мобільні відділення на базі броньованих автомобілів КрАЗ;
- роздрібне кредитування: термін прийняття рішень за кредитними заявками скорочено в 10 разів – з тридцяти до трьох днів;
картковий бізнес: перше місце за приростом активних карток у 2015 та першому півріччі 2016 року;
- еквайринг: прогрес з 32-го на 2 місце за кількістю платіжних терміналів. Серед клієнтів – понад 10 тис. підприємств. Зокрема, розрахунки через термінали Ощадбанку проводять «Нова пошта», Патрульна поліція, WOG CAFE в потягах Інтерсіті та багато міжнародних компаній: «МакДональдз» в Україні, «Ашан», DHL Express Україна, TUI Ukraine, Turkish Airlines.
- зарплатні проекти: вже зараз більше половини клієнтів банку – не державні, а комерційні підприємства, серед яких провідні міжнародні компанії. Для порівняння: кількість підприємств на зарплатному обслуговуванні в 2014 р. – 14 000, а вже в 2016 р. – 26 000. Більш ніж 2 млн клієнтів є держателями зарплатних карток банку.
3. Підтримка ММСБ: вперше Ощадбанк у своїй стратегії виокремив для себе ММСБ як пріоритетний сегмент. У квітні 2015 року з нуля сформовано бізнес-напрям і команду. З моменту створення бізнес-напряму кількість активних клієнтів сегмента збільшилась на 38%, зростання ресурсної позиції з бізнес-напряму – на 195% (з 4,7 млрд грн до 13,9 млрд грн).
4. Технологічність: Ощадбанк отримав DIGITAL-обличчя:
«Моя картка» – миттєва та безкоштовна «точка входу» в банк для кожного клієнта;
новий сайт – у ТОП-3 за функціоналом та дизайном;
оновлені платформи WEB- та MOBILЕ-банкінгу – в ТОП-3 за функціоналом;
260 зон самообслуговування (зростання за кількістію зон за 2 роки в 52 рази!). До кінця року заплановано 300, у 2017 році – 500;
2 628 банкоматів та більше 2000 інформаційно-платіжних терміналів.
5. Нова комунікаційна платформа: банк, який понад 20 років свого існування не бачив клієнта «у фокусі», за 2 роки докорінно змінив стиль комунікації, зробивши спілкування з клієнтом регулярним, проактивним, зрозумілим.
БАНК №1 СЕРЕД СИСТЕМНО ВАЖЛИВИХ БАНКІВ
1. Інновації: вперше слово «ІННОВАЦІЇ» стало поряд із назвою найбільшого державного банку. Банк за два роки запропонував цілу низку новацій та трендів:
BankID – саме розробку Ощадбанку Національний банк обрав як загальнонаціональну платформу. Планується зробити цей сервіс загальнодоступним;
Картка містянина – впроваджено в Києві, Львові, Чернівцях, Мукачевому;
Безконтактна оплата проїзду в Київському метро, фунікулері та борщагівській лінії швидкісного трамваю;
Електронне пенсійне посвідчення;
Перший у Києві автоматичний паркінг на ВДНГ і встановлення зарядних пристроїв для електрокарів поряд із відділеннями банку.
2. Розвиток співробітників: найбільший, понад 30-тисячний колектив отримав можливість зростати професійно та кар’єрно і змінюватись разом із банком.
Співробітники вперше отримали можливість внутрішньої промоції, «соціального ліфту» – у вересні 2015 року розпочато формування внутрішнього кадрового резерву. За період дії проекту здійснено понад 100 кадрових переміщень з числа резервістів (кожен п’ятий з резерву вже отримав підвищення).
3. Масштабні внутрішні перетворення:
нова кредитна та ризик-політика. Вперше ризикам надано право вето на кредитні рішення;
робота з проблемним портфелем. Реальні успіхи стягнення проблемної заборгованості через суди – понад 1 млрд грн повернуто за 2015 рік;
перехід на міжнародні стандарти звітності. Забезпечено повну автоматизацію розрахунку резервів за фінансовими активами відповідно до одного з найбільш складних стандартів – 39-го;
реформування системи закупівель. Супровід стратегічно важливих закупівель здійснює компанія PricewaterhouseCoopers. Впроваджено практику прямих контрактів з виробниками, що забезпечує зниження ціни на 25-30%. Ощадбанк першим серед держбанків здійснив масштабний перехід на електронні торги – в системі ProZorro банком проведено 687 тендерів на планову суму 547,43 млн грн та отримано економію 41,64 млн грн.
4. Ощадбанк – банк-волонтер! Соціальні та благодійні проекти мають системний та масштабний характер: клуби для соціалізації людей з інвалідністю та майстер-класи в інклюзивних відділеннях, просування ідеї безбар’єрності, проект «Мистецтво, що рятує» – понад 7 млн грн зібрано на двох благодійних аукціонах для реабілітації бійців та підтримки жителів у зоні АТО, багато інших ініціатив, ініціаторами і реалізаторами яких стали співробітники нового Ощадбанку.
Ліцензія Національного банку України №148 від 05.10.2011 року.
Підсумки року - 2016: Коли новобудова є окрасою міста
У місті Рівному сьогодні будується досить багато житла. Яскравим прикладом якісного будівництва та нового підходу до влаштування прибудинкового простору є будинок на вулиці Є.Коновальця, 2а.
переглядів: 5399
Підсумки року - 2016: Panna model management – 100% успіху твоєї кар'єри!
Упродовж 20 років Рівненське агентство Panna model management працює над тим, щоб дівчата мали шанс розвивати себе як цілісні особистості, здобувати все нові перемоги та реалізовувати себе як моделі міжнародного рівня!
переглядів: 5276
Підсумки року - 2016: Забудовник року у Рівному - "DBN"
Нині рівняни й ті, хто мріють придбати житло в обласному центрі, стикаються з тим, що існує надзвичайно широкий вибір забудовників і ще більше можливостей обрати житловий комплекс, в якому хотілося б жити.
переглядів: 5581
“Підсумки року-2016”: Організатор фестивалю ковальства “Металеве серце України” Ніна Крока: “Хочу, щоб Рівне ставало все привабливішим”
Директор приватного підприємства "Рівнебудпостач" Ніна Крока спочатку зробила метал успішним бізнесом, а нині вже не перший рік перетворює його на справжнє золото людського таланту, який щедро дарують рівнянам митці-ковалі з усіх-усюд.
переглядів: 5859
Керівник "ДІЯ" на Рівненщині Роман Коваль: "2017 рік має стати переломним"
Керівник обласного осередку "Державницької ініціативи Яроша" Роман КОВАЛЬ підсумовує досвід, здобутий у 2016-му, добровольцями на сході, мешканцями Рівненщини та українцями в цілому.
переглядів: 6214