Ми у Facebook
05.05.2017, 08:58

За місяць Рівненський регіональний ЦНАП надав майже 16 тисяч адміністративних послуг

Продуктивність команди Рівненського ЦНАПу характеризується, у першу чергу, кількістю наданих адміністративних послуг. Так, у квітні 2017 року у ЦНАПі надали майже 16 тисяч адміністративних послуг. Тим самим наповнили бюджет міста на 284 333, 94 гривень.

За квітень місяць Рівненським регіональним центром надання адміністративних послуг було надано 15 801 адміністративних послуг у різних сферах:

- У секторі АВ, відділі ведення реєстру територіальної громади міста, надано понад 5 169 адміністративних послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та здійснено видачу різних видів довідок у цій сфері.

- У секторі С, виконавчі органи Рівненської міської ради та територіальні підрозділи органів виконавчої влади – надано понад 8 171 адміністративних послуг у будівельній, житловій, земельній та інших сферах.

- У секторі D, відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - здійснено понад 1 350 реєстраційних дій.

- У секторі Е, відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – здійснено понад 1 111 реєстраційних дій.


Рівненські інновації отримали Спеціальну відзнаку в столиці




Надійшло коштів до міського бюджету за надані адміністративні послуги Рівненським регіональним центром надання адміністративних послуг у квітні 2017 року:

Всього – 284 333, 94 грн.

У тому числі за секторами:
- Сектор АВ, відділ ведення реєстру територіальної громади міста – 20 983,27 грн.
- Сектор С, виконавчі органи Рівненської міської ради та територіальні підрозділи органів виконавчої влади – 115 638,67 грн.
- Сектор D, відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – 69 284, 00 грн.
- Секторі Е, відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 78 428,00 грн.


ВІДЕО - Екскурсія Рівненським Центром надання адміністративних послуг [+Відео]




У Рівненському регіональному центрі надання адміністративних послуг постійно працюють над тим, щоб відвідувачі якомога менше проводили часу в очікуванні послуг і якнайшвидше їх отримали. Саме для цього розробляються та успішно впроваджуються спеціальні програмні засоби, удосконалюються навички і методи роботи з клієнтами адміністраторами та державними реєстраторами ЦНАПу, проводиться щомісячний моніторинг часу очікування у черзі та часу обслуговування клієнтів.

Доводимо до відома громадськості статистичні дані щодо часу очікування у черзі та часу обслуговування клієнтів у Рівненському регіональному центрі надання адміністративних послуг у квітні 2017 року.





За інформацією прес-служби Рівненського регіонального ЦНАПу





На правах реклами