"Грубіянив і виганяв з маршрутки"
Жінка розповідає: щодня їздить за одним і тим же маршрутом. Водії беруть за проїзд 5-6 гривень. А один почав вимагати 8 гривень. Коли ж вона попросила тарифну сітку, у відповідь почула грубощі. Чоловік, за словами читачки, хамив і навіть почав виганяти з маршрутки. Ранок закінчився для неї сльозами на роботі...
Їздити дорожче, але не зручніше. У Рівному зросте плата за проїзд
Піднімати плату за проїзд мають право, а грубіянити – ні!
Уже три роки, як перевізники мають практично повну волю у формуванні тарифу. Згідно з постановою Кабінету міністрів від 25 березня 2015 р., перевізники самі встановлюють тарифи на приміські, міжміські перевезення та перевезення по області. Жодного впливу на цей процес тепер державна адміністрація не має. Така постанова виникла під впливом громадськості, адже у той рік були великі коливання ціни на дизпальне і фіксований тариф не відповідав цим змінам. Через це було багато звернень до влади, аби перевізники могли самотужки визначати ціну на проїзд. Тоді під час формування ціни керувалися наказом Міністерства транспорту і зв’язку. Тепер піднімають вартість своїх послуг, орієнтуючись на складові тарифу: вартість запчастин, пального, вимоги щодо розміру зарплатні, тощо.
Перевізники встановлюють плату за проїзд за так званим зональним принципом. Все залежить від того, чи належить населений пункт до певної зони, яка і визначає розмір плати за проїзд. Якщо якийсь населений пункт розташований у певній зоні, то вартість проїзду може бути така, як і скрізь у межах зони, незалежно від відстані, яку проїхав пасажир. Часто власники маршрутів ще й домовляються між собою (один маршрут може обслуговувати кілька приватних підприємців) та з представниками обласної влади щодо плати за проїзд на тому чи іншому напрямку.
Попри таку самостійність, водії маршрутних автобусів повинні надати інформацію, чому проїзд обходиться саме у таку суму:
– Водій повинен мати роздруківку з тарифами, щоб люди розуміли, чому саме така вартість проїзду. Само собою зрозуміло, що водії не мають грубіянити пасажирам, – коментує президент громадської організації “Союз перевізників України” Валентин ДЕМЧУК.
Інформацію шукайте в салоні автобуса
В Україні діє постанова Кабінету Міністрів України 1184-2007-п від 26.09.2007 "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту". В частині другій "Перевезення пасажирів автобусами" зазначається, що в салоні автобуса повинні розміщуватися відомості про перевізника та страховика (найменування, адреса і телефон).
Хочете захистити свої права?
Якщо ви потрапили у таку ж ситуацію, як і наша читачка, то можете знайти “управу” на агресивного водія. Потрібно звернутися зі скаргою в управління Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) в Рівненській області. Як повідомили фахівці управління, у скарзі потрібно повідомити наступні дані: прізвище, ім’я та по-батькові перевізника, номер рейсу, державний реєстраційний номер транспортного засобу. Також не зайвим буде запам’ятати дату, час та місце, де стався інцидент з водієм. Необхідно врахувати, що скарги приймаються письмово на перевізників, які працюють на приміських та міжміських маршрутах в межах Рівненської області. Скаргу можна надіслати листом або принести особисто.
Адреса управління Укртрансбезпеки у Рівненській області: 33013, м.Рівне, вулиця Небесної Сотні, 34. Начальник управління Коваленко Микола Васильович, номер телефону (0362) 26-57-39. Більше інформації також можна дізнатися за телефоном: (0362) 26-66-96.
Адреса сторінки управління у мережі Фейсбук: facebook.com/dsbt.rivne.reg/
Адреса сторінки Державної служби України з безпеки на транспорті: dsbt.gov.ua/
Більше інформації - в газеті "ОГО". Свіжий номер рівненського інформаційно-рекламного тижневика "ОГО" можна придбати у кіосках та у приватних розповсюджувачів, передплатити, а також прочитати онлайн версію на нашому порталі ОГО.
Щоб прочитати онлайн версію (PDF версію) останнього номера газети "ОГО", перейдіть ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.
Підписуйтесь на новини "ОГО" у соцмережі Facebook та у Telegram
ціна на проїзд, перевізники, маршруток, скарги на водіїв маршруток, Від читачів
Як зробити пенсійне в Дії
Е-пенсійне посвідчення – це цифровий документ, який підтверджує призначення пенсії та усуває необхідність у паперовому аналозі.
переглядів: 243
Як приготувати сніданок, якщо в холодильнику порожньо
Бувають такі ранки, коли здається, що в холодильнику зовсім порожньо, а з продуктів під рукою лише найпростіші інгредієнти. У такі моменти виникає вічне питання: що приготувати на сніданок, коли "нічого немає"?
переглядів: 271
Кава з сиром: оригінальний рецепт
Кава з сиром – це не лише смачний, а й незвичайний напій, який може стати приємним відкриттям для гурманів.
переглядів: 274
Як позбутися запаху поту на пуховику або куртці
Виділення поту – життєво важливий процес, який, проте, багатьох дратує. І дратує не сам процес, а те, що найчастіше він супроводжується не найприємнішими ароматами. Неприємний запах поту, який ми відчуваємо, – це продукти життєдіяльності бактерій, які живуть у місцях скупчення апокринових потових залоз.
переглядів: 371
Нова послуга для пацієнтів: записатися до Рівненського обласного шкірвендиспансеру можна онлайн
Тепер потрапити на прийом до до лікаря Рівненського обласного шкірвендиспансера стало ще простіше - у медзакладі впроваджено онлайн-запис.
переглядів: 352