Що потрібно знати туристу перед тим, як вирушити у подорож
туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.ua у розділі "Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр");
в договорі були вказані заявлені дати вильоту та прильоту;
“Небезпечна мандрівка”: українські туристи привозять з Туреччини новий вірус
в договорі була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;
Що робити, якщо ви потрапили в халепу під час відпустки
були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.
В подорож обов’язково візьміть з собою:
копію договору на туристичне обслуговування;
оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
контакти туроператора (турагента);
контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги* за захистом порушених прав Ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши:
фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
розрахункові квитанції понесених витрат тощо.
У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови**, Ви маєте право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.
Порушенням ліцензійних умов вважається:
невидача туристу:
договору на туристичне обслуговування або ваучеру (якщо договір укладено шляхом видачі ваучера);
договору обов’язкового (медичне та від нещасного випадку) страхування (крім випадку самостійного укладання такого договору туристом);
проїзних документів (квитків, в тому числі електронних квитків);
відсутність договорів на туристичне обслуговування з туристами або з туристичними агентами, якщо договори укладаються через них;
невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);
відсутність у туроператора власного веб-сайту;
провадження туроператорської діяльності поза межами заявлених місць провадження такої діяльності;
відсутність оформлених трудових договорів з найманими працівниками туроператора;
наявність у штаті туроператора менше ніж 30 % працівників, які мають стаж роботи у сфері туризму, або освіту у сфері туризму;
відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стажу роботи у сфері туризму;
відсутність у туроператора копії документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності турагента, що реалізує туристичні послуги, сформовані туроператором;
відсутність обліку виданих туристам договорів обов’язкового (медичного та від нещасного випадку) страхування;
неподання туроператором статистичного звіту до органу ліцензування;
невідповідність місця провадження туроператорської діяльності вимогам, визначеним ліцензійними вимогами***.
Права пасажирів у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки авіарейсів можна завантажити тут.
____________________________________
*стаття 20 Закону України «Про туризм»
**постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 991 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності»
***Вимоги до місця провадження туроператорської діяльності
наявна інформаційна вивіска або інформаційна табличка із зазначенням повного найменування туроператора;
наявні оргтехніка та програмна забезпечення, засоби телефонного зв'язку, доступ до Інтернету;
при вході до місця провадження туроператорської діяльності розміщена інформація про режим роботи;
на видному та доступному для туриста місці розміщена наступна інформація:
копія документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності туроператора перед туристами;
відомості про керівника, заступників керівника (за наявності) та головного бухгалтера туроператора та номери їх телефонів (мобільних телефонів у разі наявності), адреси електронної пошти (у разі наявності);
книга відгуків та пропозицій громадян;
Закон України "Про туризм";
Закон України "Про захист прав споживачів";
Ліцензійні умови провадження туроператорської діяльності;
місцезнаходження та номери телефонів Мінекономрозвитку, відповідного територіального органу Держпродспоживслужби.
За повідомленням сайту Міністерства економічного розвитку та торгівлі, me.gov.ua

що потрібно знати, туроператори, туристичні оператори, туризм, споживач
Ветерани на Рівненщині можуть отримати капітал для власного бізнесу

На Рівненщині ветерани та родини загиблих воїнів можуть отримати до 1,5 млн грн на розвиток власного бізнесу
переглядів: 252
Як мешканці Рівненщини можуть отримати податкову пільгу

Батьки, які виховують двох і більше дітей віком до 18 років, мають право на податкову соціальну пільгу.
переглядів: 279
Як отримати відео з камер спостереження системи «Безпечне місто Рівне»

До Департаменту муніципальної варти Рівненської міської ради часто надходять запитання щодо строків розгляду звернень про надання відеоматеріалів із камер відеоспостереження системи «Безпечне місто Рівне».
переглядів: 247
На Рівненщині через підпал постраждав Нобельський національний парк

Масштабна екологічна катастрофа на Рівненщині - вогнем знищено 17 гектарів Нобельського нацпарку, збитки сягають майже мільйона гривень
переглядів: 299
Рівненський театр ляльок запрошує на затишні вистави у квітні

Рівненський академічний обласний театр ляльок анонсував свій репертуар на найближчі дні квітня, запрошуючи маленьких та дорослих глядачів на цікаві та повчальні вистави. Театр продовжує працювати, забезпечуючи безпеку своїх відвідувачів під час повітряних тривог завдяки виставам на сцені в укритті.
переглядів: 286