Що потрібно знати туристу перед тим, як вирушити у подорож
туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.ua у розділі "Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр");
в договорі були вказані заявлені дати вильоту та прильоту;
“Небезпечна мандрівка”: українські туристи привозять з Туреччини новий вірус
в договорі була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;
Що робити, якщо ви потрапили в халепу під час відпустки
були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.
В подорож обов’язково візьміть з собою:
копію договору на туристичне обслуговування;
оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
контакти туроператора (турагента);
контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги* за захистом порушених прав Ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши:
фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
розрахункові квитанції понесених витрат тощо.
У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови**, Ви маєте право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.
Порушенням ліцензійних умов вважається:
невидача туристу:
договору на туристичне обслуговування або ваучеру (якщо договір укладено шляхом видачі ваучера);
договору обов’язкового (медичне та від нещасного випадку) страхування (крім випадку самостійного укладання такого договору туристом);
проїзних документів (квитків, в тому числі електронних квитків);
відсутність договорів на туристичне обслуговування з туристами або з туристичними агентами, якщо договори укладаються через них;
невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);
відсутність у туроператора власного веб-сайту;
провадження туроператорської діяльності поза межами заявлених місць провадження такої діяльності;
відсутність оформлених трудових договорів з найманими працівниками туроператора;
наявність у штаті туроператора менше ніж 30 % працівників, які мають стаж роботи у сфері туризму, або освіту у сфері туризму;
відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стажу роботи у сфері туризму;
відсутність у туроператора копії документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності турагента, що реалізує туристичні послуги, сформовані туроператором;
відсутність обліку виданих туристам договорів обов’язкового (медичного та від нещасного випадку) страхування;
неподання туроператором статистичного звіту до органу ліцензування;
невідповідність місця провадження туроператорської діяльності вимогам, визначеним ліцензійними вимогами***.
Права пасажирів у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки авіарейсів можна завантажити тут.
____________________________________
*стаття 20 Закону України «Про туризм»
**постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 991 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності»
***Вимоги до місця провадження туроператорської діяльності
наявна інформаційна вивіска або інформаційна табличка із зазначенням повного найменування туроператора;
наявні оргтехніка та програмна забезпечення, засоби телефонного зв'язку, доступ до Інтернету;
при вході до місця провадження туроператорської діяльності розміщена інформація про режим роботи;
на видному та доступному для туриста місці розміщена наступна інформація:
копія документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності туроператора перед туристами;
відомості про керівника, заступників керівника (за наявності) та головного бухгалтера туроператора та номери їх телефонів (мобільних телефонів у разі наявності), адреси електронної пошти (у разі наявності);
книга відгуків та пропозицій громадян;
Закон України "Про туризм";
Закон України "Про захист прав споживачів";
Ліцензійні умови провадження туроператорської діяльності;
місцезнаходження та номери телефонів Мінекономрозвитку, відповідного територіального органу Держпродспоживслужби.
За повідомленням сайту Міністерства економічного розвитку та торгівлі, me.gov.ua
що потрібно знати, туроператори, туристичні оператори, туризм, споживач
Українцям надходять шахрайські листи від імені податкової
Центр протидії дезінформації попереджає про активізацію шахраїв, які масово розсилають підроблені листи від імені Державної податкової служби України.
переглядів: 155
Джем із хурми з грейпфрутом: готуємо ароматний сезонний смаколи
У цьому густому джемі відмінно поєднуються насолода хурми, терпкість грейпфрута і пряний аромат кориці.
переглядів: 169
Як відновити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
Втратили або пошкодили свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу? Не варто хвилюватися — відновити документ можна швидко та без зайвих клопотів.
переглядів: 227
Відновлення після видалення зуба мудрості: як діяти правильно
Видалення зуба мудрості – це одна з найпоширеніших стоматологічних процедур, яка потребує як професійного підходу, так і уваги пацієнта до процесу відновлення. Багатьох цікавить, якою є ціна видалення зуба мудрості, а також рекомендації щодо догляду після операції. У цій статті ми детально розглянемо всі аспекти, пов’язані з цією процедурою, щоб забезпечити швидке й комфортне відновлення.
переглядів: 199
У Рівненському ЦНАПі більше не приймають заяви на компенсацію за розміщення ВПО
Через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному припинено прийом заяв на отримання компенсації витрат власникам житла за безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб!
переглядів: 307