Ми у Facebook
03.12.2018, 10:33

Portmone: всі картки в одному платіжному сервісі [ОГЛЯД]

Ми живемо в шаленому ритмі життя, який з року в рік лише набирає обертів. Нині особливо важливе вміння розставляти пріоритети, акумулювати час для себе та близьких, мінімізувати його витрати на побутових речах та платіжних зобов'язаннях.

Сьогодні, не виходячи з дому, можна оплатити комунальні послуги, отримати або відправити кошти, купити квитки на потяг та, зрештою, здійснити покупку в будь-якому куточку світу. Але досить часто ми для цього розриваємося на декілька платформ. Хоча даремно, адже зараз успішно працюють платіжні системи, на яких можна об'єднати всі свої карткові рахунки та платіжні зобов'язання.

Спробую дослідити платіжний сервіс Portmone, який щомісячно використовує понад мільйон українців, та визначитися, чи приживеться цей додаток у моєму смартфоні.


ДОВІДКА


- Загалом компанія обслуговує понад три мільйони користувачів та близько 4000 організацій.
- Історія Portmone розпочалася з 2002 року. Зважаючи на карту інтернет-покриття у той час, це була дуже смілива ідея. Початковим та головним завданням сервісу була зручна оплата рахунків за комунальні послуги. З того часу воно залишилося незмінним, лише істотно розширився спектр послуг.
- Щомісячно кількість абонентів Portmone зростає на 15 тисяч користувачів.
- Задля зручності користувачів, у 2013 році компанія презентувала мобільні додатки для iOS й Android.
- А нещодавнє оновлення додатку позиціонується авторами, як “філософія простоти, зручності та безпеки”.

Чи насправді це так?


Простота у використанні
Якщо користування сервісом порівнювати з реальними чергами в ощадкасах або в поштових відділеннях, то це однозначно панацея для нервової системи.
Але і бувалих користувачів інтернету сервіс має чим порадувати.

Простота та доступність – саме так можна охарактеризувати головне меню додатку.

Мінімальна кількість розділів та зрозумілий розподіл за категоріями:

“Поповнення мобільного”;
“Переказати кошти”;
“Сплатити рахунки”;
“Усі послуги”.



Якщо три попередні розділи говорять самі за себе, то останній увібрав у себе всі можливі фінансові послуги: страхування, торгові мережі, електронні квитки, передплата на періодику та платежі в бюджет.

До незручностей головного меню можна віднести кнопку переходу зі спецпропозиціями та акціями від Portmone. Безперечно, користувачам цікаві новинки та акції від компанії, але той факт, що для ознайомлення з ними потрібно залишити сервіс та перейти на сайт компанії, для мене являється мінусом.

Кнопки в нижній частині головного меню тішать своєю лаконічністю:

“Головна”;
“Рахунки”;
“Шаблони”;
“Картки”;
“Профіль”.

У розділ “Рахунки” будуть приходити ваші рахунки за комунальні послуги, інтернет та інші регулярні платежі. Вам варто лише раз здійснити платіж через Portmone, і вже з наступного місяця у вас відпаде необхідність чекати паперових квитанцій. Всі необхідні платежі ви бачитимете через сервіс.



У розділі “Шаблони” зберігатимуться ваші оплачені рахунки. Завдяки шаблонам, новий платіж можна здійснити в лічені кліки.

Особливо хочу відзначити розділ “Карти”. Він мегазручний. Щоб додати карту, достатньо сфотографувати її прямо в додатку. Розпізнається вона миттєво. Власне, й управління картами – видалити, перейменувати, встановити карту за замовчуванням – дуже просто та швидко.

Зручність


У розділі “Профіль” ви знайдете налаштування, які дозволять індивідуально підходити до регіону вашого проживання та ваших потреб.

Ваш регіон. Тут представлені компанії, актуальні для певного регіону.

Тарифний план. Ця можливість була добавлена в сервіс після останнього оновлення. Варіантів завжди два, що неймовірно зручно.

За замовчуванням стоїть тарифний план “Комісія”, тобто ви оплачуєте комісію за кожен платіж (її розмір варіюється від суми оплати). Цей тарифний план буде вигідним, якщо ви проводите не більше трьох платежів за місяць. Якщо їх більше, вам варто розглянути тарифний план “Місяць”, в якому комісія фіксована і становить 19,90 грн/міс. В межах цього тарифу ви можете здійснювати необмежену кількість платежів на різні компанії, проте на одну компанію має бути не більше трьох платежів протягом місяця. В іншому разі, буде повторно знята комісія розміром 19,90 грн. Таким чином, Portmone запобігає спокусі користувачів заплатити комуналку за себе, за родичів та всіх сусідів в під'їзді.



Потрібно відзначити, що нових клієнтів сервісу очікує неабияка приємність, а саме: можливість оплатити комунальні платежі та телекомівські рахунки без комісії в перший місяць користування.

Персональні дані: ПІП, пошта, телефон, пароль

Системні повідомлення
Встановивши налаштування в цьому розділі, можна отримувати сповіщення про отримані рахунки через SMS або електронну пошту, а також новини від компанії.

Мова додатку: українська, російська, англійська

Промокоди: введіть в додаток, та використовуйте їх через Portmone.

Допомога: служба підтримки дійсно зручна. Прямо з додатку можна написати листа на електронну адресу сервісу, поставити питання у чаті Portmone, або ж зателефонувати на один з трьох номерів (міський, “Київстар”, “Водафон”) – технічна підтримка працює цілодобово.

На головній сторінці додатку наявна пошукова стрічка, через яку, власне, можна знайти компанію з наявної бази. Пошук здійснюється через назву компанії або її ЄДРПОУ.

Варто також зазначити, що база компаній, послуги яких можна оплачувати, дійсно велика – понад 4 фірм! Крім цього, розподіл за категоріями зручний та зрозумілий.



Переказ коштів на карткові рахунки можна здійснювати одним з трьох методів:

- класичним: за номером картки отримувача;
- за номером телефону;
- за QR-кодом.

Дві останні опції доповнили додаток після останнього оновлення.

Так, тепер можна здійснювати перекази за номером мобільного телефону та QR-коду. Для цього достатньо вказати номер переказу та телефону. Щоб здійснити дану операцію з допомогою QR-коду, необхідно його попередньо згенерувати та відправити отримувачу, або завантаживши в PDF. Відправляти можна лише через e-mail. Але є і простіше рішення – щоправда, неофіційне: зробіть знімок екрана та відправляйте картинкою (як на мене, значно зручніше, ніж шукати PDF-файл).

Моє захоплення викликав окремо виведений підрозділ – оплата за харчування в дитячих садочках. Проте, на превеликий жаль, така розкіш доступна лише для мешканців столиці. Батьки, які досі змушені бігати з цим платежем до ощадкаси, мене зрозуміють.


Безпека


Якщо ваш телефон підтримує Touch ID та Face ID, можна авторизуватися через них. Це не лише безпечно, але й, насамперед, зручно.

Додаток не зберігає CVV-коди ваших карток. Можливо, це не так зручно, але запам'ятати тризначний код однозначно краще, ніж вводити кожного разу номер картки.

Якщо в процесі створення платежу ви допустили помилку, система повідомить вас про неї, вказавши, що саме необхідно виправити.

Окремо варто відзначити проходження компанією міжнародного аудиту безпеки, відповідно до вимог стандарту PCI DSS, який гарантує максимальний рівень безпеки платежів та переказів абонентам компанії.


Явні переваги компанії


Головна перевага додатку – це акумулювання в одному місці всіх карткових рахунків. Це, насамперед, зручно, адже три-чотири інтернет-банкінги ви легко зможете замінити одним додатком.

Неможливо не згадати про величезну базу компаній, платежі для яких ви можете здійснювати через сервіс. Це неабияк заощаджує час, оскільки всі реквізити компаній внесенні в додаток. Якщо ви не знайшли потрібну вам компанію, можна скористатися опцією “Переказ на довільні реквізити”.

Зрозумілість інтерфейсу. Для здійснення платіжних операцій вам не потрібно розгадувати ребус, простішого формату, мабуть, не буває.

Фінансова вигода. Комісія розміром 19.90 гривень є посильною для кожного, та однозначно заощадить ваші кошти.

Цілодобова робота служби підтримки та її доступність для комунікації – запорука спокою та збережених нервів. Окрім вищезгаданих каналів зв'язку, для зручності абонентів працює до Служба підтримки компанії можна звертатися також через Massenger соціальної мережі Facebook.





На правах реклами