26.02.2019, 11:20
1 березня «Рівнегаз» відкриє у Дубно сучасний центр обслуговування
У Центрі обслуговування клієнтів, що на вулиці Грушевського у Рівному, щодня обслуговують близько 1000 клієнтів. На Рівненщині діє три таких контакт центри для обслуговування клієнтів ПАТ «Рівнегаз».
Користувачі можуть отримати консультацію та дізнатись актуальну інформацію, що стосується газопостачання та газифікації, завітавши у такий центр або ж скориставшись дистанційними сервісами.
Живе спілкування запорука довіри між споживачем та компанією. Лише у 2018 році працівники рівненського ЦОК зафіксували понад 600 тисяч дзвінків, а 37 тисяч споживачів скористалися голосовим помічником.
Як не стати жертвою шахраїв та розпізнати працівника «Рівнегазу»
ПАТ «Рівнегаз» розширює можливості для своїх клієнтів, тому вже 1 березня відкриють Центр обслуговування клієнтів у Дубно:
- Наша компанія обрала шлях розвитку якісного сервісу. Саме тому ми відкриваємо один за одним нові сучасні контакт центри . Центр обслуговування дає можливість клієнту в одному місці отримати будь яку послугу, що стосується газопостачання чи газифікації. Наступний контакт центр відкриємо у Дубно, - зауважив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир НОВОСАД.
Як переказати показання лічильника (+7 способів)
У ЦОК найчастіше люди звертаються з питаннями, коли купують нове житло, коли відбувається зміна мешканців. Працівники центру проводять звірку, приймають покази, допомагають оформити пільги, оперативно роз’яснюють клієнту інформацію по рахунках, якщо щось незрозуміло.
Клієнтські сервіси, які пропонує ПАТ «Рівнегаз », можна назвати найзручнішими у комунальній сфері. Регіональна газова компанія, з якою співпрацює «Рівнегаз», стала першою в області серед надавачів комунальних послуг, хто масово запровадив дистанційні сервіси для клієнтів.Так, споживачі можуть передати покази лічильника, не виходячи з дому. Клієнтам пропонують декілька варіантів передачі інформації: через особистий кабінет на сайті компанії, СМС-повідомлення, через Viber, голосовий помічник(ІVR). До слова, мешканці Рівненщини дуже активно користуються сервісом передачі показів лічильника саме через смс-повідомлення.
Перелік усіх способів передачі даних є у кожному рахунку за газ, а також на сайті ПАТ «Рівнегаз - https://rv.104.ua.
Живе спілкування запорука довіри між споживачем та компанією. Лише у 2018 році працівники рівненського ЦОК зафіксували понад 600 тисяч дзвінків, а 37 тисяч споживачів скористалися голосовим помічником.
Як не стати жертвою шахраїв та розпізнати працівника «Рівнегазу»
ПАТ «Рівнегаз» розширює можливості для своїх клієнтів, тому вже 1 березня відкриють Центр обслуговування клієнтів у Дубно:
- Наша компанія обрала шлях розвитку якісного сервісу. Саме тому ми відкриваємо один за одним нові сучасні контакт центри . Центр обслуговування дає можливість клієнту в одному місці отримати будь яку послугу, що стосується газопостачання чи газифікації. Наступний контакт центр відкриємо у Дубно, - зауважив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир НОВОСАД.
Як переказати показання лічильника (+7 способів)
У ЦОК найчастіше люди звертаються з питаннями, коли купують нове житло, коли відбувається зміна мешканців. Працівники центру проводять звірку, приймають покази, допомагають оформити пільги, оперативно роз’яснюють клієнту інформацію по рахунках, якщо щось незрозуміло.
Клієнтські сервіси, які пропонує ПАТ «Рівнегаз », можна назвати найзручнішими у комунальній сфері. Регіональна газова компанія, з якою співпрацює «Рівнегаз», стала першою в області серед надавачів комунальних послуг, хто масово запровадив дистанційні сервіси для клієнтів.Так, споживачі можуть передати покази лічильника, не виходячи з дому. Клієнтам пропонують декілька варіантів передачі інформації: через особистий кабінет на сайті компанії, СМС-повідомлення, через Viber, голосовий помічник(ІVR). До слова, мешканці Рівненщини дуже активно користуються сервісом передачі показів лічильника саме через смс-повідомлення.
Перелік усіх способів передачі даних є у кожному рахунку за газ, а також на сайті ПАТ «Рівнегаз - https://rv.104.ua.
Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: OGO.UAПереглядів: 2309споживачі газу, клієнти Рівнегаз, якісний сервіс, газопостачання, Дубно, Центр обслуговування, Рівнегаз, новини Рівного
Інші статті рубрики:
У Рівному полагодили непрацюючий світлофор
Працівники КП "Міськсвітло" виконали низку робіт із благоустрою Рівного.
переглядів: 195
У Рівному жінці повернули загублений гаманець
Днями рівнянка, яка йшла містом, знайшла чийсь гаманець.
переглядів: 189
У Рівному вантажівка перекрила дорогу: що трапилось?
Сьогодні, 28 березня, очевидчі сфотографували момент, як фура перекрила рух дорогою.
переглядів: 349
У Рівному завершується опалювальний сезон
Від завтра на території Рівненської міської територіальної громади завершують опалювальний сезон.
переглядів: 238