24.02.2020, 09:20
Коли вигідніше шукати роботу?
На ринку праці зараз можна спостерігати дві протилежні тенденції. З одного боку, конкуренція зростає з року в рік. З іншого – роботодавці скаржаться на кадровий дефіцит.
Експерти hh.ua | grc дослідили, як саме змінювався попит та пропозиції на ринку праці протягом 2019 року: коли розміщувалось більше вакансій, а коли – більшу активність проявляли пошукачі.
Протягом 2019 року конкуренція на ринку праці перебувала на позначці 6-8 резюме на одну вакансію. Найбільш «конкурентними» при цьому були останні місяці року. У листопаді та грудні на одну вакансію припадало більше 8 резюме. Цей період традиційно ненайвдаліший час для зміни роботи, адже наприкінці року компанії менш активно відкривали вакансії.
А от перша половина року виглядає більш привабливо з точки зору конкуренції. У цей час розпочинається реалізація нових проєктів, відбувається розширення бізнесу в різних напрямках, і тому пропозицій про роботу стає більше.
При цьому динаміка вакансій та резюме місяць до місяця свідчить про те, що найбільше зростання амплітуди вакансій було у лютому, коли після свят та затвердження бюджетів і стратегій роботодавці зайняли активну позицію у пошуку співробітників. Певні сплески активності спостерігались також у квітні та червні.
А от резюме більш активно розміщували якраз у другій половині року: вересні-жовтні. Можливо, дається взнаки завершення сезону відпусток, коли видається нагода підбити проміжні підсумки року і подумати, чи влаштовує поточне місце роботи.
Звичайно, не можна забувати, що у кожної сфери є й свої особливості. Так, наприклад, пошукачі профсфери «Початок кар’єри» більш активні у липні та серпні. А вакансії у сфері «Туризм та готельно-ресторанна справа» відчутно зростають у травні та червні.
Протягом 2019 року конкуренція на ринку праці перебувала на позначці 6-8 резюме на одну вакансію. Найбільш «конкурентними» при цьому були останні місяці року. У листопаді та грудні на одну вакансію припадало більше 8 резюме. Цей період традиційно ненайвдаліший час для зміни роботи, адже наприкінці року компанії менш активно відкривали вакансії.
А от перша половина року виглядає більш привабливо з точки зору конкуренції. У цей час розпочинається реалізація нових проєктів, відбувається розширення бізнесу в різних напрямках, і тому пропозицій про роботу стає більше.
При цьому динаміка вакансій та резюме місяць до місяця свідчить про те, що найбільше зростання амплітуди вакансій було у лютому, коли після свят та затвердження бюджетів і стратегій роботодавці зайняли активну позицію у пошуку співробітників. Певні сплески активності спостерігались також у квітні та червні.
А от резюме більш активно розміщували якраз у другій половині року: вересні-жовтні. Можливо, дається взнаки завершення сезону відпусток, коли видається нагода підбити проміжні підсумки року і подумати, чи влаштовує поточне місце роботи.
Звичайно, не можна забувати, що у кожної сфери є й свої особливості. Так, наприклад, пошукачі профсфери «Початок кар’єри» більш активні у липні та серпні. А вакансії у сфері «Туризм та готельно-ресторанна справа» відчутно зростають у травні та червні.
Категорія: Новини > Споживач
Автор: OGO.UAПереглядів: 3624Інші статті рубрики:
На вихідних буде спекотно: Прогноз погоди на кінець березня
Сьогодні злива, а завтра тепло. В цю похмуру днину порадує прогноз синоптиків.
переглядів: 133
Астропрозноз на завтра: перші симптоми та чужі конфлікти
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 29 березня.
переглядів: 254
Скраб для голови в домашніх умовах: секрет, який зменшить жирність волосся
Хочете побороти зайву жирність волосся? Спробуйте приготувати домашній та бюджетний скраб для шкіри голови.
переглядів: 258
Готуємо солодку піцу з фруктами: діти будуть щасливі
Неймовірно смачний рецепт, який можна приготувати на дитяче день народження, або у звичайний день до чаю.
переглядів: 274
"Підвищення тарифів на світло поки не буде", - Міністр енергетики
Міністерство енергетики України наразі не розглядає питання про підвищення тарифів на електроенергію для населення.
переглядів: 271