Ми у Facebook
03.10.2020, 19:26

НСЖУ закликає медійників не використовувати "чорний піар"

зображення з nsju.org.

Передвиборча кампанії у самому розпалі. Й, на жаль, вже традиційно для української політики, не гребують використовувати всі засоби. У тому числі й так званий "чорний піар".
Це побудило занепокоєння у представників журналістської спільноти - на сайті НСЖУ з'явилося звернення щодо цього явища:

"Ми з тривогою спостерігаємо, як протистояння в суспільстві поляризує інформаційний простір країни. Почастішали випадки, коли медіа оприлюднюють непідтверджені факти, необґрунтовані звинувачення чи відверті фейки. Журналісти, які мають дотримуватися нейтралітету під час висвітлення виборчої кампанії, починають агітувати за певну політичну силу чи проти неї. Ми бачимо, як політики замість чесної політичної боротьби намагаються використовувати медійні ресурси, щоб очорнити конкурентів", - наголошується у зверненні.

НСЖУ звертає увагу колег на те, що відповідальність журналістів зростає, тож просять утримуватися від "мови ворожнечі", а також проявів расизму, ксенофобії, сексизму й інших негативних та дискримінаційних висловлювань.

"Журналісти мають сприяти відкритості виборчої компанії, конструктивним дискусіям, завдяки яким громадяни зможуть зробити усвідомлений вибір. «Чорний піар» в медіа та надання переваги одному з кандидатів несумісні з місією журналістики, якій довіряють...Журналістська діяльність спрямована на благо суспільства, а не окремих його груп. Закликаємо колег відповідально і зважено висвітлювати перебіг виборів, відмовитися від чорного піару, маніпуляцій, фейків та неперевіреної інформації. Наша сила – в єдності, солідарності, взаємодопомозі. Журналісти – важливі!" - Нагадують в НСЖУ.

За повідомленням з офіційного сайту НСЖУ.

Нагадаємо, Національна спілка журналістів України звернулася з офіційним листом до прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля з проханням посприяти забезпеченню безперебійного функціонування друкованих ЗМІ в Україні, зокрема, роботі точок роздрібного продажу преси.





На правах реклами