20.11.2020, 18:35
Тепер на всіх відео YouTube буде показувати рекламу
У листопаді популярна серед українських користувачів платформа YouTube оновила свої правила.
Ілюстративне фото: searchengineland.com
Відтепер реклама може з’являтись на будь-яких відео. Це не обов’язково мають бути відеоматеріали, які входять до партнерської програми YouTube. Однак творці таких відео не отримуватись роялті від платформи. Про це повідомляється у блозі YouTube.
Компанія не пояснює, як вона обиратиме відео, де з’явиться реклама. Також про рекламу не будуть повідомляти і власника каналу на Ютюбі. Мережа зазначає, що реклама буде з’являтись лише за певних обставин, однак не уточнює, що це за обставини.
До останнього оновлення рекламу показували лише на каналах, які були учасниками партнерської програми. Для цього необхідно, що відео на каналі подивились понад 4 тисячі годин, а також мати щонайменше 1000 підписників. Такі канали є учасниками партнерської програми й отримують роялті від платформи.
За даними видання The Verge, реклама є головним джерелом доходу для YouTube. Лише за третій квартал 2020 року платформа заробила на рекламі понад $5 млрд. Про це повідомляє MediaSapiens.
Нагадаємо, із жовтня 2006 року відеосервіс YouTube є підрозділом компанії Google Inc.
До речі, нещодавно вперше за багато років серйозно оновився Instagram - з'явилися нові функції. Тим часом експерти назвали додатки, які "псують" ваш смартфон
Відтепер реклама може з’являтись на будь-яких відео. Це не обов’язково мають бути відеоматеріали, які входять до партнерської програми YouTube. Однак творці таких відео не отримуватись роялті від платформи. Про це повідомляється у блозі YouTube.
Компанія не пояснює, як вона обиратиме відео, де з’явиться реклама. Також про рекламу не будуть повідомляти і власника каналу на Ютюбі. Мережа зазначає, що реклама буде з’являтись лише за певних обставин, однак не уточнює, що це за обставини.
До останнього оновлення рекламу показували лише на каналах, які були учасниками партнерської програми. Для цього необхідно, що відео на каналі подивились понад 4 тисячі годин, а також мати щонайменше 1000 підписників. Такі канали є учасниками партнерської програми й отримують роялті від платформи.
За даними видання The Verge, реклама є головним джерелом доходу для YouTube. Лише за третій квартал 2020 року платформа заробила на рекламі понад $5 млрд. Про це повідомляє MediaSapiens.
Нагадаємо, із жовтня 2006 року відеосервіс YouTube є підрозділом компанії Google Inc.
До речі, нещодавно вперше за багато років серйозно оновився Instagram - з'явилися нові функції. Тим часом експерти назвали додатки, які "псують" ваш смартфон
Інші статті рубрики:
У Рівному виступить відома бандуристка KRUT
Завтра, 20 квітня, відома артистка виступить у Органному залі. Концерт запланований о 18 годині.
переглядів: 123
У Рівному почався новий збір на дрони
Місто оголосило чергову закупівлю дронів для ЗСУ.
переглядів: 170
Прикмети та заборони цього дня: усе, що слід знати про 19 квітня
Українці вшановують пам'ять святого Іоана. До настання Нового року залишилося 256 днів.
переглядів: 207
З Днем ангела Івана: суперові вітання
Сьогодні, 19 квітня, Івани святкують свій День ангела.
переглядів: 141
Як продуктивно почати ранок: кілька потужних і дієвих порад
Пропонуємо вам кілька дієвих порад, які забезпечать чудовий і продуктивний ранок.
переглядів: 211