Ми у Facebook
26.04.2022, 19:42

В Україні втричі зріс попит на доставку у воєнний час

Онлайн-сервіс виклику авто Uklon продовжує працювати у гарячих точках, здебільшого українці використовують його, аби допомогти своїм рідним і близьким, які залишилися самі в містах. Від початку воєнних дій кількість замовлення на доставку зросла у 3 рази.
Українці стали частіше не лише відправляти пакунок від себе до отримувача, а й замовляти доставку з магазину, аптеки, поштового відділення тощо. Клієнти керують посилкою за допомогою коментарів для водія, наприклад, залишаючи номер замовлення в аптеці чи необхідну інформацію для консьєржа. Крім того, користувачі мають можливість керувати ціною доставки.

Сергій Смусь, співзасновник та операційний директор Uklon розповідає: “Від початку воєнних дій логістика в містах була складною. Був випадок, коли людина евакуйовувалася з Києва, залишала ключі від своєї квартири сусіду. Той мав передати їх рідним, які жили на іншому березі міста. Сусід вирішив скористатися доставкою від Uklon, прописав у коментарях, що перевозити потрібно саме ключі і вказав, що їх варто доставити до квартири, оскільки людина з інвалідністю. Вже за 30 хвилин ключі були в отримувача. Ми дійсно помітили, що водії стали більш лояльними до прохань клієнтів і стали відгукуватися на них швидше, ніж зазвичай”.

У квітні 2022 року Uklon відновив B2B доставку, яка на початку війни була призупинена. Доставка B2B замовлень від Uklon дозволяє спростити та автоматизувати логістику для ритейлу, кафе, ресторанів, аптек тощо.

Нагадаємо, що доставка від Uklon почала працювати навесні 2020 року. Відтоді послуга демонструє позитивну динаміку росту: за минулий 2021 рік кількість доставок зросла в 5 разів.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ