17.05.2022, 10:10

Рівнянам: Як діяти, якщо показники в платіжці не співпадають з вашими

​​Якщо ви отримали платіжку, а в ній зайві «куб-два», які не співпадають із тим, що на вашому водолічильнику, зверніться до спеціалістів.
Ситуацію роз'яснюють фахівці "Рівнеоблводоканалу":

❌ Ні, це не помилка працівників нашого абонвідділу.

✔️Це означає, що ви подали свої показники не в останній день місяця. А ми, привели їх до загального розрахункового періоду за місяць.

❓Як відбувається таке нарахування

✔️До прикладу, ви подали показники свого лічильника 20 числа. Тобто, до кінця місяця залишається ще 10 днів. Воду вам ніхто не перекривав, тож ви продовжуєте нею користуватися, як і раніше. Тому ми до показника вашого лічильника додали середньодобове використання води, спрогнозувавши її приблизну кількість на останній день місяця. Таким чином, і виникли, так звані, «зайві куби» у платіжках.

❓Якщо я подав показники лічильника і до кінця місяця більше не користувався водою, а за зайві куби, які мені нарахували, всеодно заплатив

✔️Оплачені вами «куби» нікуди не діваються і ви зможете їх використати у будь-який момент.

❓Для чого це робиться

✔️Законодавець передбачив спеціальну «Методику розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг». Відповідно до неї обрахунок має проводитися в останній день календарного місяця.

Тому ми приводимо цей процес у відповідність до вимог чинного законодавства.

Окрім того, це дозволить зменшити фінансове навантаження на мешканців багатоквартирних будинків за рахунок зменшення небалансу, що виникав між поданими показниками лічильників у різні дні і загальною кількістю води, що була подана до будинку. Адже його плату доведеться розподіляти між всіма мешканцями будинку.

❓Як довго триватимуть нарахування таких «зайвих кубів»

✔️Цей процес тимчасовий і носить виключно індивідуальний характер. Щойно ви почнете подавати показники свого лічильника в останній день календарного місяця, нарахування «додаткових кубів» припиняться.